<p style="text-align: center;">Hallo dames, ik heb het gevoel dat ik hiermee wat hulp nodig heb. </p><p>Ik ben van mijn partners familie en mijn eigen de eerste die een kindje heeft gekregen. Natuurlijk staat ons zoontje enorm in de spotlights, wat ons na 1 maand wel welletjes was. Mijn partner en ik, we zijn erg op onszelf en dat vinden we heerlijk. Ondertussen is ons zoontje 3 maanden oud </p><p>Mijn eigen familie komt zo nu en dan op bezoek. Als ik behoefte heb aan meer vraag ik dit aan ze.</p><p>Mijn schoonmoeder kwam in de 1ste maand 3x in de week mijn eigen familie 1x in de week.</p><p>2de maand schoonmoeder komt nog 2 a 3 x in de week en dat is standaad nu 1x in de week geworden.</p><p>Laat ik beginnen waar mijn grote irritaties begonnen zijn. Mijn schoonmoeder wilde mijn zoontje graag eens in bad doen waarop ik de 1ste x heb gezegd ik ga dat overleggen. ( wat ik eigenlijk bedoelde: nee) in dezelfde week dat ze dit aan mij vroeg kwam ze langs en kwam ze bot naar boven ik had nog gevraagd of ik hem eens in bad mocht doen wanneer mag dat?</p><p>Waarop ik mijn partner aankeek met watte, Moet het? Ik heb me al snel eraan overgegeven en heb haar mijn zoontje in bad laten doen, mijn partner hield toezicht. Ikzelfde wilde niet kijken want ik voelde Mij er niet prettig bij. Dit heb ik ook uitgelegd aan mijn partner en hij snapte dit.</p><p>Sinds mijn schoonmoeder mijn zoontje in bad heeft gedaan. Zegt elke vezel in mijn lijf dat ik mijn zoon bij haar moet weghouden. Mijn hoofd zegt dat ik overdrijf maar mijn hart wil haar echt mijden.</p><p>Ze pronkt met mijn zoon tussen ons in, zit ook aan hem terwijl ik hem voedt (bv) ze moet constant aan hem zitten of zijn aandacht hebben en blijft rustig 3 uren wacht op het slaapje dat mijn zoon doet</p><p>Met gezond verstand probeer ik het te accepteren maar het word erger. Ik begin misselijk te word als ik haar met mijn zoontje zie</p><p>Help. Zijn er meer die dit gevoel hebben gehad? Ik wil zo graag dat dit gevoel verdwijnt</p><p>Weet niet of het van toepassing is maar mijn schoonvader is begin 2019 overleden. Het was ook wel emotioneel toen mijn zoontje geboren werd </p><p>Zo ja wat deden jullie ermee?</p>