Schoonmoeder

Nou bedankt voor de nog meer reacties.
Ik dacht eerst ook in mijn zwangerschap dat ik het niet zo erg zou vinden als mijn schoonmoeder op ging passen, maar nu is dat gevoel IK VIND HET VRESELIJK !
Zit nu nog steeds met dit probleem en ja ik moet er toch een keer over praten, dat weet ik. Alleen ik vind het wel moeilijk, ik heb het laatst gezegt tegen mijn man. Toen kwamen we zo ter sprake over oppassen, nu achteraf denk ik dat het toen een verkeerd moment was. Het was zaterdagavond en hij was bij het voetballen blijven hangen, dus veeel bier gehad. Hij klonk op dat moment vrij normaal, want meestal herken ik het meteen als hij (te) veel op heeft. Maar nu heeft hij het er nooit meer over gehad, dus denk ik dat hij het vergeten is wat ik toen allemaal heb gezegd. Da's wel balen!
In iedergeval bedankt voor de reacties
 
Weet je wat het ergste is een schoonmoeder hebben ,dat maar ene zoon heeft.En nu haar eerste kleinkind.Het mens deed precies dat zij ging bevallen.Bij alles dat we moesten regelen stond ze met haar neus mee tussen de snuffelen.Dan deden we maar alles achter haar rug.Werd dat mens nog paranoa ook.ZE wordt bijna hysterisch als we iets deden zonder haar weten doen vb een stomme ooievaar terug weg doen ,ze gilde van "da wist ik ni,da wist ik ni dat diene ooievaar al weg was."Ik kan het mens niet meer zien of rieken.Als je mij zou voorstellen van praat er is mee,dan zeg ik,dat mens luistert niet,ze gaat gewoon op haar doel af en alles en iedereen moet wijken.Ik krijg den brrr bibber als ze mijn kind vastneemt en tegen mijn dochtertje de dingen zegt dat ze eigenlijk tegen mij wil zeggen...wanneer blijf je nu is slapen e.d.Mijn partner en ik gaan uiteen.Ik ben blij dat ik dat mens niet meer hoef te zien.Ze zal moeten blij zijn met het hoederecht van haar zoon.Want mijn kind wordt geen speelbal van haar ziekelijke en heimelijke spelletjes.Mijn vriend kan zich niet losrukken van haar.De constante druk is te groot.Hij verwacht dat ik alles hetzelfde doe dan zijn moeder vb.mijn moeder maakt dat eten zo.Tegen zijn moeder zeggen,zie wat dat ik hier moet eten.Gewoon walgelijk.Meisjes denk 2keer na voor je iets begint met een enigst zoontje.
 
Terug
Bovenaan