Schoonouders en grenzen

Mijn partner snapt beide kanten we hoeven niet elke keer op nieuw een half uur. Alleen ik heb een slechte band met mijn schoonouders. In haar ogen doe ik alles fout enzo maar goed dat is een ander verhaal ik wil ondanks dat ik een jaar geen contact heb gehad met mijn schoonmoeder haar niet ontnemen om oma te kunnen zijn. Alleen gelukkig staat mijn partner achter mij tuurlijk mag ze straks echt wel een keer logeren echt waar maar voor nu vind ik haar te jong 

Hi,
Niks ten nadele van je schoonouders hoor, hun bedoeling is vast heel goed. Maar ik snap je helemaal. Onze dochter is nu bijna 8 maanden en ik wil nog steeds niet dat ze ergens blijft slapen. Bij ons passen de opa's en oma's op op di, do en za maar ze gaat gewoon altijd lekker mee naar huis. En dat hebben ze maar te begrijpen DIKKE VETTE PUNT! Jij moet doen waar jij je goed bij voelt en niks anders. Trek het je niet aan hoor je reageerd als een gezonde mama. Succes meid! Groetjes.

Bij ons ook hele discussies gehad over het oppassen wat erin heeft geresulteerd dat schoonmoeder nog maar een halve dag op wil passen (omdat ze haar zin niet kreeg). Dat was dus de consequentie van voet bij stuk houden, maar dat heb ik geen seconde spijt van gehad.
Hoe vaker ze oppassen hoe meer ze het gevoel hebben wat te zeggen te hebben in jullie opvoeding. Persoonlijk heb ik er daarom voor gekozen om meer van kinderopvang gebruik te maken, daar heb je nl niet dergelijke discussies. 

Hier precies hetzelfde hoor.
ik wilde mijn dochter de eerste dag ook niet daar hebben & als ik thuiskwam gewoon zo snel mogelijk naar haar toe. Geef het gewoon aan dat je het al moeilijk genoeg vind Om te gaan werken. En dat er niet bij kan hebben. Snapt ze het niet ? Dan pech. Ze is nog jong en het blijft jou kindje 

Terug
Bovenaan