A
Anoniem
Guest
Hoi dajoja, Fijn dat je een oplossing hebt kunnen vinden. En dat het goed gaat. Ik hoop dat dit ook bij mij ooit het geval is. Een ander opvoed stijl lijkt me niet heel heel erg. Iedereen heeft zijn eigen regels thuis en dat is ook bij opa en oma en dat mag best. Maar ik vind dat mijn kindje wel rust en regelaamt nodig heeft. Eten doe ik om de 4 uur. Hier let ik wel goed op omdat mijn kleine in het begin een slechte start heeft gehad met voeding. nu is het niet op de minuut. Als hij een half uur eerder komt of later doe ik daar niet moeilijk om. Maar ik probeer wel regelmaat er in te houden ook omdat hij hierdoor snachts lekker door slaapt en niet meer voor voeding wakker word. Als mijn schoonouders hem telkens blijven voeden omdat ze denken dat hij honger heeft. Drinkt hij steeds kleine beetjes. Daarnaast weet ik niet hoeveel hij dan binnen krijgt. ( hij krijgt flesvoeding) en zal zijn ritme verstoord worden en dan ben ik bang dat hij snachts ook niet meer doorslaapt. Ook zijn mn schoonouders het er niet mee eens dat ik flesvoeding geef. Helaas wilde ik dit zelf eigelijk ook niet maar mijn borstvoeding nam op een gegeven moment af. Dit heb ik ze ook uitgelegd maar ze vinden dat ik het had moeten blijven proberen om de voeding toch weer op gang te brengen. Ze hebben een keer opgepast bij mij thuis en toen ik thuis kwam was hij alleen maar aan het huilen en had hij verhoging 37.8 dit omdat ze hem met 4 dekens hadden bedekt en nog een vest en er onder dikke flace kleding. Toen ik vroeg waarom ze hem hebben omgekleed omdat ik zag dat zn kleding die ik bij hem aan had gedaan nog schoonwas. Zeiden ze ja we dachten dat hij het te koud had ivm koude handjes. Toen heb ik dus gouw hem weer omgekleed en na een uurtje was zn tempratuur weer normaal en niet meer huilerigIk zou echt heel graag weer een goede band met ze willen maar op dit moment ben ik ze even helemaal zat.