omg! ik herken je situatie zo erg! en vooral met dat volproppen met eten ook, ik was en dus een paar weken geleden, en hij krijgt daar ondanks eetschematje altijd zoetigheid als ze oppassen, ik ben er dus ook achtergekomen dat als ik vraag wat ze hem te eten hebben gegeven dat ze er over liegen!
ik vroeg dus hoeveel hij op had in de tijd van half 1 en 6 dat ie daar was! en geloof het of niet, ze vertelfde me dat ie 2 boterhammetjes had gegeten, fruit, wat lichte siroop en een cracker met snoepgroente.. ik was blij want dat eet ie allemaal graag, keek ik suuuuper toevallig op de telefoon van mn vriend stuurde ze toen we thuis waren na het ophalen dat ie alleen wat water en een peer had gegeten!! god wat was ik boos zeg! en dat ze dat bewust had gedaan voor het geval hij thuis niet meer wilde eten! nou ik vond het schandalig want iedereen weet dat hij een grote eter is en ook graag goed en gezond eet. vond het lullig dat ze erover moest liegen.
en ook zo raar, kwam ik hem een andere keer ophalen met mijn vriend, vroegen ze of hij nog een danoontje mocht terwijl we weggingen, dus mn vriend zegt nee, vroeg mn schoonmoeder het nog een keer en dan zegt mn schoonvader doodleuk op een boze toon nee, het mag weer eens niet van mama, terwijl ik mn smoeltje gewoon dicht had!! zooo irritant.