schoonouders

A

Anoniem

Guest
om gek van te worden
voordat jayden er was kon ik er echt goed mee over weg maar nu toen die geboren was kwamen ze 3 weken lang elke dag of ik nou visite had of niet. En nu bemoeien ze zich overal mee als er een beetje wind staat zeggen ze dat die ziek word al ik geen kleed over de maxi cosi doe en als het warm is belt ze of die het niet warm heeft. Volgens mij vind ze me een slechte moeder. en elke keer als we er zijn is het nog niet genoeg en vragen ze wel een paar keer ofdat we blijven eten en daar heb ik niet altijd zin in   ik ben ook graag met zijn drieen thuis ik zie mijn vriend ook niet zoveel hij heeft een eigen zaak.

Nou zijn ze ook erg jalours ik werk voor mijn eigen als kapster aan huis dat doe ik in het dorp waar ik vandaan kom en waar mijn ouders wonen ik knip meestal op maandag en dinsdag nou wil zij ook oppassen maar ze werkt heel de week en op dinsdag past ze op de twee andere kleinkinderen.

In het weekend ga ik hem niet wegbrengen als wij gewoon thuis zijn en al zou ik dat wel doen, ik weet gewoon dat ze zich niet aan mijn regels houd ze zal hem niet op bed leggen als die moe is en ze gaat hem van alles geven wat die van mij niet mag.

Nou s het ook al een paar keer voorgekomen dat ze vroeg of zei hem even mocht dan zei ik nee en dan pakte ze hem gewoon uit mijn handen.

Het is gewoon nooit goed wat ik ook doe het liefst zou ik er niet meer heen gaan

sil

ooh wat erg zeg! Vreselijk, ik zou me ook echt kapot ergeren!!
Misschien bedoeld ze het allemaal niet verkeerd, en is ze gewoon erg bezorgd (dat van het te koud hebben enzo) maar dingen doen waar jij of jullie niet achter staan vind ik echt niet kunnen!
Mijn moeder is ook bezorgd, maar dan op een leuke manier. en ze heeft altijd gezegt: "ik zal het kind zo behandelen zoals jullie dat willen, ookal zou ik het er niet mee eens zijn" en zo hoort het ook vind ik!
En wat zegt je vriend ervan? Of vind hij het wel allemaal goed?