schoonouders

Hoi,

Inderdaad, wat een verhalen.
Annemieke, ik zou er niet extra vaak heen gaan, alleen omdat ze zelf niet zo veel komen. Hier komen de schoonouders ook niet zo vaak en vind ik wel lekker zo... Toen onze dochter drie maanden was hebben ze heeeeel erg dramatisch gedaan (+nog over andere idiote zaken) dat hun kleindochter nog niet bij hen echt thuis was geweest. Dat we een maand daarvoor met kerst zijn geweest telde niet, want het was kerst. Maar ja, je hebt het superdruk, ik gaf borstvoeding en deed dat liever niet ergens anders en al helemaal niet daar (ook niet in een andere kamer), ze spuugde heel veel en in de auto is dat niet erg prettig en het is dan meteen een volksverhuizing, bovendien ook best ingewikkeld om een stuk te rijden met allerlei slaapjes enzo. Dus hadden we liever dat mensen gewoon naar ons toe kwamen, wat iedereen ook deed. En onze dochter meesleuren om bij familie op bezoek te gaan, vond ik ook niet echt het beste voor haar.
Maar dat begrepen ze dus niet.
Maar goed, ik vind dat als zij je kind willen zien, dan komen ze maar wat vaker naar jullie. Dat is veel makkelijker voor jullie en je kind en zo'n eind rijden is toch ook niets?

Voor de andere dames. Bij Ouderschap/ Relaties is er ook een topic over schoonouders. Als je herkenning wil, moet je dat eens lezen! Daar heb ik ook eens een stuk geplaatst. Het is een populair onderwerp!

gr,
Sabine

Terug
Bovenaan