schoonouders

Hoi Mejon!
Nou zeg, wat een familie drama! Lijkt mijn schoonfamilie wel...
Daar is ook altijd iets! En ik vertrouw helemaal niemand! En al helemaal niet met ons dochtertje!!! Er kan gebeuren wat wil, maar ik zou mijn dochtertje nooooit alleen daar achter laten, ook niet voor 5 minuten!

Inderdaad heel goed van je dat je je man bent blijven geloven (kan me voorstellen dat je ergens diep van binnen toch af en toe twijfel hebt in zo'n situatie, of niet?)!!!
En inderdaad, anders hadden jullie elkaar en jullie kleintje nooit gehad! En dat is het enige wat echt belangrijk is, zeg ik altijd maar, je eigen gezinnetje!!

tjonge Mejon en 4 dec,
wat een verhalen; het loopt me koud over de rug. Snap helemaal dat jullie niet graag je schoonfamilie zien en al helemaal niet je kindje aan hen toevertrouwen.
Bij mij is het gelukkig heel anders. kan best goed met m'n schoonouders overweg, al trekken we wel veeeel meer met mijn ouders op (m'n moeder past ook  wekelijks een dag op).
Ons dochtertje ziet hen niet echt heel vaak, vind het soms sneu dat  als ze hen ziet, niet lacht of brabbelt of zo: van, he, daar zijn opa en oma weer. dat doet ze wel als ze mijn ouder ziet.

Wilmi

Ja, gelukkig is het contact met mijn ouders ook super goed! Daar hebben we ook cht wat aan, en zijn echt een lieve opa en oma!

Tsjonge, wat een verhalen zeg! Dan heb ik toch meer geluk.
Natuurlijk erger ik me af en toe groen en geel, maar och...daar is nog mee te leven.
Echt rot als het zo is, ook voor je man/vriend lijkt me.
Ik zou dat dan zo zielig vinden...vooral ook omdat je weet hoe fijn het kan zijn met je ouders.

Ik wens jullie er heel veel sterkte mee.

ja, mijn ouders zijn ook top!
heel goed contact mee en mijn moeder past alledrie de dagen dat ik werk ook op.
ik zou mijn schoonfamilie nooit op laten passen.
ik zoek net zo lang door tot ik iemand anders heb of ik blijf thuis, maar naar hun gaat ze echt niet.
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.

we willen binnenkort ons meisje dopen maar ik zie er echt tegenop om die achterlijke familie uit te moeten nodigen.

Nou Mejon.
Wat een verhaal zeg!!
Moeilijk!! Maar wat goed dat je je man altijd bent blijven geloven,lijkt me ook erg moeilijk.
Daar ben je nu idd voor beloond met je mooie meisje!

En 4 december wat aso zeg,wiet roken waar de kleine bij is.
Ik heb al een hekel als iemand rookt waar Teun bij is laat staan dat het wiet is!!!
Nou dan valt het bij ons nog reuze mee (al voelt dat ooit anders maar dan zal ik even aan jullie verhalen denken!!)

Sterkte!!!

Groetjes Mikkie.

hoi hoi meiden,

wat ik zo lees.. klote.. praten zou idd misschien wat lucht geven..
ik heb waarschijnlijk het tegenover gestelde.. mijn schoenmoeder komt WEINIG.. misschien 1 keer in de 2maanden.. ja, ze woont ver weg maar kan goed met de trein overweg.. (ze hebben nooit auto gehad.. en man werkte voor het spoor.. dus reizen is gratis..) ik heb er gisteren weer eens iets tegen mijn vriend over gezegt maar daarbij ook gezegt dat dit de laatste keer was dat ik er iets over zei..
zei ie tegen mij dat wij misschien wat vaker daar heen kunnen gaan.. TUURLIJK maar wij hebben het super druk werken alle 2 dus om dan 1,5uur in de auto te gaan zitten.. moet dat..?? (antwoorden mag!)
oke mijn eigen moeder elke dag..  die is niet weg te slaan bij het kleine mannetje..
dus das wel errug leuk..

zo zie je iedereen heeft wel iets.. haha

liefs Annemieke

pfffffff wat een verhalen zeg....... ik moet zeggen dat het bij de 2e een stuk beter gaat alsof ze je dan als ervaren beschouwen ofzo hahahaha, maar bij ons 1e was het ook drama, maar dat is gelukkig achter de rug, voor de rest is mn schoonmoeder een hartstikke leuke oma voor de kids  en mn schoonvader ach...... die komt elke dinsdagavond, maar dan ben ik gelukkig werken( schoonouders zijn gescheiden)

groetjes susanne

Terug
Bovenaan