Ben het eens met Reisa en Martine hierboven...
Je leest hier hele heftige verhalen, en als je wilt reageren hoef je heus niet onder stoelen of banken te steken dat je het er niet mee eens ben.Maar de bedoeling van dit forum is juist dat wat je ook meemaakt je het hier kan vertellen en soms dan om raad, advies of misschien wel een beetje begrip kan vragen...
Ik kreeg laatst van iemand flink duidelijk te horen dat ik een moordenaar was, omdat we nu na een punctie (ben 17 weken zwanger van de 4e) hebben besloten de zwangerschap te onderbreken mocht de uitslag Down zijn.God werd er ook bij gehaald, en wie was ik om zijn cadeau weg te laten halen.....
Gelukkig ziet het er goed uit voor ons en is het waarschijnlijk geen Down, dan hadden we het namelijk al eerder gehoord van het ziekenhuis, nog een paar dagen en we krijgen de uitslag, maar het kwam best hard over om dat zo te vernemen.
Tuurlijk wist ik dat niet iedereen dezelfde mening zou hebben als wij, maar ik denk dan dat je best je mening wat soepeler en aardiger kan omschrijven.
Dus, ik zou zeggen, als je het te schokkend vind wat je hier soms leest, reageer er dan gewoon niet op, is toch niet verplicht...Vergeet het en lees alleen de topics die jou interesseren...
Dit forum is namelijk wel een goede weerspiegeling van de maatschappij en daar gebeuren heus niet alleen maar rooskleurige dingen in.....
Groetjes Roos.