schrik me rot van sommige vrouwen en verhalen

Ik zag gisteren dat Amra eerder een topic heeft geopend waarin ze schreef dat ze een slechte uitslag van een nekplooimeting had en een vlokkentest had laten doen. De arts had aangegeven dat er een grote kans was op een slechte uitkomst. Nou was de uitslag gelukkig goed. Dit staat op pagina 2 of 3.
Ik snap nu ook wel beter dat ze erg emotioneel reageerde. Maar dan vind ik het nog steeds erg ongenuanceerd voor iemand die volwassen is.

Zwangerschapshormonen en emoties zijn nu eenmaal een combinatie die van een rationele vrouw een beestachtig monster kunnen maken!
Misschien dat Amra het iets netter had kunnen verwoorden of het topic beter niet had kunnen plaatsen, maar het is gebeurd, dat is jammer, maar ook zij heeft recht om haar mening te uiten! Zelfs als ze van te voren had beseft dat ze met haar reactie zulke tegenreacties uit zou lokken, heeft ze alle recht om haar eigen frustratie van zich af te schrijven, zoals we allemaal doen hier op het forum!

Hoogstwaarschijnlijk is het een moment-opname geweest en moest ze het even kwijt!

Dames laten we het verder gewoon gezellig houden, ik ben het ook wel eens niet eens met een reactie of topic van iemand, maar 99 van de 100 keer negeer ik dat dan gewoon, tenzij het of persoonlijk op mij slaat, of zo bizar is dat een reactie niet uit kan blijven...

groetjes
Sas

ik heb het geschreven omdat ik me rot schrok en idd klopt helemaal ik had idd een probleem met me eigen kindtje
kwa nekplooi enzo.
god dank ziet alles toch er goed uit.

en ik schreef idd dat bericht omdat ik me rot schrok
iemand gaat met ze dronke kop met iemand anders naar bed
is weer terug bij der ex en dan misshcien maar weg halen omdat het misschien van der ex is???
nou vind ik niet echt kunnen sorry
zijn mensen die doen moeite voor een kindtje
en zij wilt het misschien weg halen omdat ze zelf dom is geweest
mag ik daar niets van zeggen????????
kijk was het iets anders zo als idd verkrachting zeg ik ok gelijk zou ik ook niet willen ne kunnen denk ik??
heb je maar omdat je zelf dom ben geweest nou sorry dan vind ik het eigen schuld
.
dacht dat het een vrijland was en iedereen ze eigen meening mocht geven.

ik ben idd god dat las ik ergens
als dat zo was zag de wereld er een stukke anders uit

gr amra

tuurlijk mag je je mening geven. maar iets meer respect naar de gene over wie je het heb had wel op zijn plaats geweest.
op het moment dat je gaat vloeken (en al heb je 100x gelijk) vind ik het niet meer kunnen.
ik snap dat hormonen ook veel doen, en de stres qua nekplooimeting, maar dat geeft jou niet het recht iemand zo zwaar onderuit te gooien.

ben wel blij dat het goed gaat met je zwangerschap

x  

Voor iemand die gelooft in een wonder van God, gebruik je zijn naam wel erg vaak oneerbiedig...

Persoonlijk geloof ik overigens niet in een God maar in de liefde voor elkaar als medemens. Oordelen over de keuzes van anderen hoort daar naar mijn inziens niet bij.

Of dergelijke keuzes slim zijn om te maken valt te betwijfelen, maar om je er nu zo druk over te maken lijkt me ook weer een beetje overdreven.
Misschien de hormonen??

Sterkte met al je frustraties!

ps. Stress is erg ongezond voor de baby!

hoi amra,

de topic die jij beschrijft heb ik ook gelezen, en ik had ook zo iets van wat een domme actie. maar tergelijke tijd ook zoiets van dat ze wel een punt had.
stel het kind was van de ander dan had haar man het niet volledig kunnen accepteren en dat zou het kind van af het begin voelen en zijn hele leven mee dragen.   ik weet wat voor gevolgen dat heeft want ik heb nu ook zn kind in huis om voor te zorgen. en ik merk elke dag weer dat het haar moeite kost om mij en me partner te geloven als wij met haar over gevoelens praten. ik weet niet wat ons te wachten staat als ze echt begint te peuberen wat snel zal gebeuren want ze is 10.
ze is ook zo eerlijk geweest om het tegen haar partner te vertellen, dat doen veel niet. blijkbaar is er uit een gesprek gekomen dat dit voor hun de beste oplossing is waar zij zich beide bij kan neerr leggen. ik heb niet gelezen hoe het is afgelopen maar die keus is aan hun en niet aan een ander!!!!

groetjes
petra

Terug
Bovenaan