Schrik om zwanger te zijn

Ik zou hem vooral even doorslikken voor alle zekerheid. Weet niet zeker of het noodzakelijk is. Maar geeft in ieder geval zekerheid.

Zodra je stopt met de pil slikken, wordt je ongesteld. Maar pas op, dit is altijd een 'nep ongesteldheid'. Dus als die doorbreekt, betekent dat niet direct dat je niet zwager bent. Het is namelijk een ongesteldheid die nagemaakt wordt en dus niets te maken heeft met je cyclus en wel/niet zwanger zijn.

Ik wou een map gaan halen maar heb het niet gedaan omdat ik dacht dat zal wel overgaan die hoofdpijn en zeurende krampen en rugpijn.. ik weet nu niet wat ik het beste doe uitnemen tot zondag en daarna hopelijk een ongesteldheid en na volgende week mijn 3 weken pil en dan mijn gewone stopweek.. zoals anders ik ga hem wel niet meer doorslikken dat brengt me veel te veel onzekerheid..

Klinkt totaal niet als een mogelijke zwangerschap. Denk eerder dat je lichaam even moet wennen aan het doorslikken van de pil. Maar dat is niet erg. Doorslikken kan geen kwaad! Ik zou gewoon deze strip afmaken. Kans op zwangerschap is echt heel klein. En zoals eerder gezegd; alles wat je nu voelt kan sowieso niet van een eventuele zwangerschap komen, zo snel na de seks!

Overleg anders morgen met de huisarts wat het meest verstandige is te doen, wanneer nu je stopweek in te lassen. Geen rare vraag toch?! Daar zijn ze ook voor :)

Ik heb maandag toevallig mijn jaarlijkse afspraak bij mijn gynaecoloog ze zal mij ook wel verder kunnen helpen hoop ik, het is wel raar mijn hoofdpijn blijft aanhouden en op internet staat dat de pil doornemen normaal geen bijwerkingen met zich mee kan brengen..

Terug
Bovenaan