Schrik om zwanger te zijn

Wellicht komt de hoofdpijn gewoon van een virusje ;) kan ook nog gewoon hè. Probeer niet te panikeren en alles te linken aan een mogelijke zwangerschap oid. Want nogmaals, die kans is echt heel klein!

Hoofdpijn kan zoveel oorzaken heb, heel onwaarschijnlijk dat dit past bij een zwangerschap. Als je gewoon de pil goed elke dag slikt is de kans bijna 0 dat je zwanger bent. Daarnaast krijg je ook niet direct na de bevruchting klachten maar pas na de innesteling. Ik zou persoonlijk gewoon je pilstrip doorslikken en dan daarna een stopweek inlassen anders heb je kans dat je lichaam helemaal gaat ontregelen als je halve strips gaat innemen. En misschien in het vervolg een condoom gebruiken naast de pil als je zo bang bent om zwanger te worden. 

Ik vind het dan maar allemaal heel absurd dat ik al die bijwerkingen heb zoals rugpijn, hoofdpijn tot en met, hoofd die warm is etc ik kan er echt niet aan uit 

Wat dacht je van gewoon een virus.. griep. Alles wat je opnoemt heb ik al ik ziek ben of word. Nooit last van gehad tijdens mijn zwangerschappen. Echt, laat dat idee los!!

Als je zo gestresst ervan wordt, waarom heb je het dan gedaan? Misschien is een andere vorm van anticonceptie dan meer geschikt? Het enige wat je kan doen om zeker te weten dat je niet zwanger bent is over 2-3 weken een test doen. Maar je hebt niet direct na een bevruchting zwangerschapsklachten en alle klachten die jij beschrijft kunnen ook komen van een blaasontsteking, soa, griep etc. Het heeft echt weinig zin om er zo over te stressen want je kan er nu niks meer aan veranderen

Terug
Bovenaan