schrikkende baby

Hoi Dames,

schrikken jullie baby's ook zo vaak?? Onze tim schrikt heel vaak in zn slaap met het gevolg dat hij weer wakker is. Zodra hij indommeld dan ineens vliegen die handen de lucht in en is hij weer wakker. Hierdoor slaapt hij momenteel heel slecht. Iemand een idee hoe het komt en wat ik er aan kan doen??
 
Dat hebben veel baby's wel vaak..... timo had het in eht begin ook heel vaak nu wel al minder hij is morgen precies 2 maanden.

Je zou kunnen kijken voor een bakerzak of bakerdoek.

succes
 
Ik heb het inbakeren geprobeerd maar dan breekt de pleuris uit om het even zo te zeggen. Het is niet huilen maar hysterisch krijsen zodra hij ingebakert zit. Zo erg dat hij vuurrood is en heel zijn gezicht en haren nat zijn van het zweet.. Toen overgestapt op de puckababy omdat die iets meer beweging toestaat maar niet veel. Zelfde effect. Ik kwam tot de ontdekking dat hij in de draagzak wel goed slaapt als ik hem er zo inleg en niet eens mee rondloop dus daar eens over na gedacht en geprobeerd om hem in een slaapzak te leggen van 100cm en daar de arm gaten dicht genaaid en bij de hals kleiner gemaakt zodat hij er niet met zn hoofd in kan duiken. Op deze manier werkt het perfect. Op het CB konden ze het natuurlijk niet adviseren maargoed na 3 weken slaapt hij eindelijk weer en heeft hij weer een vast patroon. Kortom simpel opgelost en het werkt fantastisch
 
Hier een sept mama lees een beetje met jullie mee voor de tips en ervaringen ;)

Onze zoon had het en dochter ook weer
komt ook vaak voor bij baby's die geboren zijn door een ks heeft te maken met de draai doie ze niet hebben meegemaakt

Inbakeren als de kleine in slaap is gevallen
Overdag een doekje over de ogen leggen (mond vrij houden)
ArmPjes vast blijven houden telkens minder lang

 
Terug
Bovenaan