schrikkende baby

Onze Fenna is vandaag 4 maanden, en sinds een dag of 2 schrikt ze zo vaak, zelfs van niets eigenlijk, of van haar eigen gesnurk, maar ook als ik ineens moet hoesten en haar vader moet niezen (die kan absoluut niet zacht niezen). Soms gaat ze ervan huilen, soms valt ze weer in slaap. Zou het misschien kunnen omdat ze ook ziekjes is? Of is het misschien toch iets anders? Het valt me wel op dat het samenhangt met het ziek zijn
 
Mijn kleine meid is nu precies 2 maanden en 4dagen. Zelfde probleem merk ik ook bij haar. Ze schrikt enorm veel en vooral in haar slaap. En ja dan schrikt ze er ook wakker van. Ik heb haar sinds week 2 goed ingebakerd maar dan nog kwam ze er tussenuit met haar handjes. Nu sinds 2 dagen heb ik een inbakerdoek met klittenband daar schreeuwt ze helemaal erop los. Maar als ze er eenmaal in ligt dan gaat t wel prima.
 
Een bezoek aan een goede chiropractor helpt het zenuwstelsel van onze baby's gezond en sterk te maken en te houden. Ik ben zelf naar rugkliniek Eindhoven Dommelstraat gegaan. Een Amerikaanse chiropractor met een fijne zachte holistische manier van werken met baby's. Een aanrader 
Www.rugkliniekeindhoven.nl
En zeer zeker top idee dat inbakeren 
 
Terug
Bovenaan