Seks.....:P

Oh wij hebben ook al een redelijke tijd geen seks meer hoor! Ten eerste omdat ik er gewoon geen zin meer in heb omdat ik moe ben maar ten tweede omdat ik het niet fijn meer vind. Een poosje terug heb ik ook zo'n bandenpijn gehad na de seks dat ik er een paar uur van stil gelegen hebt... En onze laatste poging begon ook ietwat onhandig te worden. Mijn man snapt het wel maar vind het toch ook wel jammer hoor, maar ja!

Oh wij hebben ook al een redelijke tijd geen seks meer hoor! Ten eerste omdat ik er gewoon geen zin meer in heb omdat ik moe ben maar ten tweede omdat ik het niet fijn meer vind. Een poosje terug heb ik ook zo'n bandenpijn gehad na de seks dat ik er een paar uur van stil gelegen hebt... En onze laatste poging begon ook ietwat onhandig te worden. Mijn man snapt het wel maar vind het toch ook wel jammer hoor, maar ja!

Ik zie dat er al veel gereageerd is, maar hier eigenlijk hetzelfde.

Net als bij de eerste staat het nu bij de tweede ook op een laag pitje. Dat heeft vooral te maken met moeheid en met onze peuter van 3. Tegen de tijd dat ik s avonds zit is het acht uur/half negen en dan ben ik er ook ongeveer alweer aan toe om naar bed te gaan.

Ook net als Kiron heb ik last van bandenpijn na de seks en dat is echt niet prettig. Dus dat weerhoud me er ook van om het vaker te doen.

Mijn mannetje vind het uiteraard ook vervelend dat we het zo weinig doen, maar welke man vind dat nou niet. Gelukkig heeft hij er ook begrip voor maar probeer het toch 1 keer in de week, ik vind de intimiteit ook wel erg fijn.

Liefs

hey hoi
wij doen het ook minder vaak.
soms denk ik oh nu moet het er maar eens weer van komen haha en weet dan niet eens meer wanneer de laatste keer was.
das dan zo' n andere halve week geleden of net iets meer of minder.
eerst had ik geen last van oh zal de baby er wat van mee krijgen. maar nu denk ik wel beetje rustig aan, want ja na de liefkozing is de baby toch wel heel erg actief en dan kunnen ze mij niet meer vertellen dat de baby er niks van merkt. hihi
groetjes mij

Hoi

Hier staat het ook op een heel laag pitje
Als ik in me bedje lig ben ik binnen
2 tellen weg
Het is niet zo leuk voor je man nee
maar die van mij heeft er wel begrip voor

groetjes

hoi hoi,

hier precies hetzelfde. weinig actie.

wel veel knuffelen en lekker tegen elkaar aanliggen in bed. maar ik heb nu even geen behoefte aan sex.

manlief gaat er heel goed mee om. gelukkig.

komt vanzelf weer goed.

x jessica

Seks wat is dat??;p haha
Nee hier helaas ook op laag pitje , heb er gewoon geen zin in , en ben erg moe zodra ik mn bed zie slaap ik al haha , vervelend voor manlief maar hij begrijpt het wel , vind het nu wel stuk fijner om bv te knuffelen en gewoon het bij elkaar zijn daar geniet ik dan weer dubbel van..

Wat hebben wij toch allemaal begripvolle mannen ;-)

Als ik eraan toegeef kan ik ook binnen 5 minuten in slaap vallen. Als ik mijn kussen voel, ben ik moe haha. Maar, ik probeer toch wel 2 a 3 keer per week intiem te zijn. Al moet het wel van hem afkomen, het gebeurd wel.

xx
Kim

Terug
Bovenaan