Seks.....:P

Hallo

Ik moet zeggen dat de drive er bij mij juist wel is! Alleen ben ik vaak te moe er iets mee te doen, en dan val ik weer in slaap.

Mijn man werkt veel op het moment en het lijkt zelfs of hij juist degene is die moeite heeft met het feit dat er een kleintje in mn buik zit. We doen het wel, maar niet heel regelmatig....

Best frustrerend soms, want ik denk dat hij me niet aantrekkelijk vindt. Dat is best moeilijk. Die hormonen spelen ook een leuk spelletje met je dus.....

Ja idd die hormonen doen dan weer veel met je he, zoooo onzeker soms!! Ik ken het! Ach zo te lezen hebben we allemaal wel een probleempje met de seks!! :D Dat stelt weer gerust!!

Liefs

hoihoi
ik heb eigenlijk helemaal geen zin meer zin sex, terwijl voordat ik zwanger was; we elke dag sex hadden..mn vriend heeft er alle begrip voor en soms geef ik aan hem toe, anders vind ik het ook zo zielig voor hem zo lang geen sex..en dan krijg ik toch wel zin als we eenmaal bezig zijn maar t staat ook bij ons op een erg laag pitje en dat heeft niks te maken met moe zijn maar echt geen zin hebben.. zijn dr ook vrouwen dit dit kennen?

Terug
Bovenaan