<p>Hoi allemaal!</p><p>Een beetje een genant onderwerp vind ik, maar ik ben er toch benieuwd naar. Vóór de zwangerschap, als ik las over seks tijdens zwangerschap, las ik vaak dat het seksleven vaak een stuk beter wordt. Ook dat je meer zin krijgt, je sexy voelt, etc etc. Niet dat ik er écht bij stil gestaan heb voor ik zwanger was, maar ik herinner me wel dat soort dingen te lezen.</p><p>Nu ik echter zwanger ben (35 weken) merk ik hier dus helemaal niets van! Mijn vriend en ik hadden altijd gewoon een goed seksleven, qua frequentie echt prima (soms iets vaker dan anders, maar dat heeft iedereen denk ik wel), en ook gewoon leuk - duidelijk aangetrokken tot elkaar zegmaar. We zijn niet lang 'bezig geweest' om zwanger te raken, waardoor ook die periode gewoon altijd leuk geweest is en niks gedwongens ofzo.</p><p>Nu echter: ik voel me totaal NIET sexy, en ik heb er gewoon ook geen zin in! Mijn vriend ook niet echt eigenlijk, oa omdat hij het een gek idee vindt dat er een baby 'bij' is, omdat hij mij normaal ook sexy'er vindt en omdat hij mij nu even meer ziet als iets anders dan een 'lustobject' (en volgens mij is het vooral de combinatie van alles). Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo erg, omdat ik dus zelf ook niet echt veel zin heb en ervan uit ga dat het wel weer terug komt na de zwangerschap, maar.... soms word ik er onzeker van omdat ik er zo weinig over kan vinden op internet en juist meer tegenovergestelde dingen lees! Daarom dit topic.. ik ben benieuwd of 1) mensen dit herkennen en 2) dit inderdaad na de zwangerschap (ja ik weet wel, natuurlijk niet metéén direct na de bevalling maar op termijn) weer goedkomt?</p><p>Thanks voor het lezen en reageren
</p>