seks

Hoi,

Ik ben nu 33wk en heb al weet ik veel hoelang geen seks meer. Ik geef het vaak genoeg aan maar ik krijg niet echt een reactie van mijn vriend. Hij zegt dat hij mij geen pijn wil doen maar daar ben ik zelf nog wel bij. Ik mis de intimiteit heel erg maar hij begrijpt me gewoon niet. Ik voel me zo onzeker en onaantrekkelijk hierdoor. Ik voel me eenzaam, alleen. Ik draag zijn kindje maar ik ben er ook nog. Ik voel me echt zo'n koe. Heftige seks gaat niet meer ok maar...... Ik ben bang dat dit na de bevalling door blijft gaan ook al zegt hij van niet. Groeien we nu al uit elkaar? Echt ik ben erg verdrietig dat hij me niet begrijpt. Heeft iemand dit ook??

 
Hoi,

Ik snap heel goed dat je je er ongelukkig bij voelt. Gelukkig willen mijn man en ik nog allebei wel regelmatig sex (je hoort immers ook veel vrouwen die er niet aan moeten denken). Alleen met het warme weer was het op een lager pitje.

Ik zou er toch met je vriend over proberen te praten hoor! Ik kan mij voorstellen dat hij het misschien een vervelend idee vindt dat hij met jou aan het vrijen is terwijl er een hummeltje in je zit. Misschien kun je hem vragen of hij je wil bevredigen of minstens wat intieme aandacht wil geven, omdat jij dit heel erg mist. Dit ipv echte sex? Het is een begin en dan voel jij je er ook wat beter bij?

Ik wens je sterkte!
lfs
 
Hai,

Ik heb dat probleem ook met mn vriend. Vanaf dat ik een buik kreeg heeft hij geen behoefte meer aan sex met mij. Hij wordt er gewoon niet opgewonden van zei hij.

Hij houdt wel veel van me maar ik vind dit heel moelijk omdat ik me afgewezen voel. Hij knuffelt me nog wel maar ik mis gwoon de sex die we samen deelde. Ik ben nu 35 weken en ik hoop dat we na de bevalling weer iets op kunne bouwen.

Ik vind het wel raar dat je overal leest dat zwangere vrouwen geen zin meer hebben, maar mijn ervaring is dat het juist de mannen zijn die geen zin meer hebben. Ik heb het ook van vriendinnen gehoord.
 
Hoi meiden,
Mijn man vindt mij nog wel aantrekkelijk, maar is bang om mij pijn te doen en ik vind de sex op zich wel lekker alleen het stoten is af en toe pijnlijk. We hebben nog wel sex, maar dan in de vorm van masturbatie en orale sex en we kruipen regelmatig tegen elkaar aan of lekker kroelen. Ik ben niet bang dat het na de bevalling zo zal blijven want wat sex betreft zijn we beiden echte liefhebbers.
Groetjes
 
hi,

Same here, ik ben er ook erg onzeker van. Ik geef ook hints en zeg t ook gewoon, hij zegt bdan dat het straks weer goed komt. Dat hij bang is dat hij de baby raakt. Al zeg ik honderd keer dat de baby goed verpakt zit, dan maakt niet uit. Hij zegt dat het niet zo is dat hij me niet meer aantrekkelijk vind, maar ja, vervolgens hebben we geen sex meer, dus ik vind dat hij zich daar weer in tegen spreekt. Verder is hij geweldig hoor, hij doet alles voor me en we knuffelen wel. Maar alles wat met sex te maken heeft , doen we niet meer. Ik hoop ook wel dat het na de bevalling beter wordt, maar heb ook een beetje zoiets van, ja nu zeker wel, laat dan ook maar even zitten.. ja toch? Ik ben blij dat je dit berichtje plaatste, want ik zat er ook best wel mee.. liefs
 
Maar wil hij ook niet gewoon knuffelen etc.? Wij hebben geen sex meer maar knuffelen toch wel heel erg veel, en gewoon lekker tegen elkaar aan liggen.

Liefs
Lot
 
volgens mij zijn veel mannen echt gewoon bang hoor. Al die verhalen van "ik vind je niet meer zo aantrekkelijk", geloof ik niets van. Dat is alleen om hun eigen onzekerheid te maskeren. Jij loopt met die buik en al die ongemakken, dus ze mogen ook best een beetje rekening houden met je behoeftes. Dus verleid ze ouderwets of vertel ze maar dat ze dan maar hun ogen dicht moeten doen en aan Julia Roberts denken. Bovendien zijn harde buiken goed voor de hersenontwikkeling, dus zeg maar dat orgasmes dus erg goed zijn voor de baby. Misschien dat ze met zo iets practisch wel uit de weg kunnen.
Ik had sex tot een half uur voor mijn vliezen braken, en dat was pas met 42 weken. Na de bevalling is het een compleet ander verhaal, dat heeft meer te maken met het kind als met jullie, dus om het zekere voor het onzekere te nemen kan je maar beter zoveel mogelijk genieten voordat de kleine er is. Succes
 
Mijn man vind me ook niet meer zo mooi, Hij had ook niet verwacht dat ik zoveel aan zou komen. Ik voel me ook niet zo aantrekkelijk hoor, ik ben nu al 18 kilo zwaarder.

Nou sorry Gufry, maar als ie aan Julia roberts moet denken hoeft t van mij ook niet. Het gaat mij om de sex die we SAMEN hadden. dat mis ik. Die onverdeelde sexuele aandacht.

En het verleiden kan ook niet meer zoals vanouds want ik heb bekkeninstabiliteit en ik strompel door het huis en moet in en uit bed gedragen worden. Dat is niet echt opwindend hoor.
 
Terug
Bovenaan