seks

Niet ongerust worden, na de bevalling komt dat allemaal weer goed. Mannen zijn tijdens de zwangerschap gewoon wat terughoudender, ik heb het 2x meegemaakt en het is 2x goedgekomen. Geef het de tijd en praten is altijd belangrijk, dus vertel hem hoe je je voelt.
 
Er is ooit eens onderzocht hoe dat zit met mannen en zwangerschap en toen bleek dat veel mannen juist in tijdens de zwangerschap van hun vrouwen vreemd gaan en/of hoeren bezoeken omdat ze hun vrouw niet meer aantrekkelijk vinden. Ik vond dat toen walgelijk en onbegrijpelijk en nog steeds trouwens.

Na de bevalling hebben de meeste vrouwen niet zoveel zin in sex omdat ze in eerste instantie moeder zijn en geen vrouw/minnares meer. Daarbij heb je wel ff wat anders aan je hoofd dsn de bevrediging van je man.

Veel mannen krijgen vervolgens weer last van het zg. Madonnahoer complex waarbij ze de vrouw niet meer los kunnen zien van de moeder. Vaak is het sexleven dus niet meer wat het geweest is voor de zwangerschap en de bevalling. Heel rot om te zeggen maar helaas een feit.
 
Inderdaad een heel rottig berichtje. Ik kan absoluut niet door een deur met het idee dat m'n man naar de hoeren zou gaan omdat ik zwanger ben.
Wij hebben een standje gevonden die heel goed werkt. Half staand terwijl hij achter me staat. Hij stoort zich dan eventueel niet aan m'n dikke buik en het gaat goed. We zijn niet zulke erge sexbeesten maar zo af en toe is net fijn.
Gezien de reacties is het wel een hot item. Ik ben eerder bang voor hoe het gaat na de bevalling. Ik ben bang dat alles daar dan veel te ruim is.
 
Terug
Bovenaan