seks

Wij knuffelen ook heel veel, maar mn man krijgt m ook niet meer overeind sinds ik een buik heb. Ik doe nog wel mn best om hem af en toe in een sexuele stemming te brengen maar echt reageren doet ie niet meer. Ik voelde me eerst heel erg afgewezen, maar nu betrek ik het niet meer zo op mezelf. De zwangerschap zit gewoon letterlijk tussen ons in. Het komt vast wel weer goed na de bevalling.
 
Hoi,

Wij hebben dat probleem ook. We deden het echt heel veel tot het moment dat ie mn buik voelde bewegen. Nu vermijdt hij elk seksueel contact.

Ik vind het moeilijk om te VRAGEN of hij mij wil bevredigen, hij staat er niet om te springen en dan voel ik me geen gelijke meer.

Ik vind het ook heel raar dat je overal leest dat vrouwen niet meer willen. Als ik om me heen luister ligt een ingedut seksleven toch echt meestal aan de man.
 
Ik weet precies wat je bedoelt. Ik voelde me eerts ook heel erg afgewezen want ik heb juist meer zin in sex. Ik bedoel, knuffelen is fijn hoor, maar ik heb af en toe behoefte aan echte sex met mn man.

Maargoed, hij wil dus niet meer, de reden laat ie een beetje in het middden maar ik denk dat t de buik is. Ik probeer het me niet persoonlijk aan te trekken. Het is voor hem ook een grote verandering en als ik erom moet gaan vragen voel ik me vernederd. Het moet wel uit zichzelf komen. Tot die tijd doe ik het met mezelf, zucht...
 
Ik denk dat het na de bevalling wel weer beter wordt hoor. Tenminste dat hoop ik voor mezelf ook. Het ligt er denk ik ook een beetje aan hoe jullie relatie voor de zwangerschap was. Probeer er wel over te praten. Hints werken niet bij mannen. Die van mij vind een zwangere buik heel lief en schattig maar hij krijgt er geen stijve meer van.

Tja, wat kun je als vrouw nu daarop zeggen? Accepteren en denken aan de tijdelijkheid ervan. Ik denk wel eens dat mannen niet echt een realistisch beeld hebben van zwangere vrouwen door de dingen die ze op tv en in mannnenbladen zien.
 
Ha meid,

Niet treuren, die van mij wil niet meer sinds hij weet dat ik zwanger ben. Het heeft iets te maken met dat ie niet de link kan leggen van moeder naar seks. Hebben wel meer mannnen. Het kost gewoon wat tijd, maar uiteindelijk wil ie vast wel weer, ik merk dat ie nu wel weer wat interesse gaat tonen (27 weken) het is misschien een schok voor hem!
 
Ik begrijp dat dit voor jullie moeilijk is, maar bij mij is het net andersom!! Van mij hoeft het niet meer. Ik voel me absoluut niet aantrekkelijk en mede daardoor heb ik er weinig zin in. Mijn vriend is echter nog precies zoals voor de zwangerschap, hij kan er geen genoeg van krijgen en vindt mijn buik geweldig. Hij vraagt zich juist af of hij dit normaal is dat ik geen zin heb en of er nog meer mannen met dit probleem zitten. Hij bedoelt het allemaal goed en begrijpt me gelukkig ook, alleen als het aan hem zou liggen... We maken er grapjes over en ach gemiddeld een keer in de twee weken is beter dan niets voor hem. Komt wel weer als de baby er is.
 
Tja, ik pijp mijn man maar.
Dan komt hij tenminste aan z'n trekken.
En af en toe laat ik 'm op z'n grieks...
Als hij naar z'n werk is, doe ik 't zelf wel.
Mijn borsten vindt 'ie tenminste wel nog interresant.
Ik kan 't me ook wel voorstellen, hoor.
Ik vind mezelf ook lelijk en dik.
Overal paarse straie.
Ik had maatje 36, nu denk ik 40/42.
Kan me wel voorstellen dat 'ie 'm daarvan niet hard krijgt!
 
Gelukkig ben ik niet de enige die zich zo dus voelt. Gisteren is het erg uit de hand gelopen bij ons. Ik had het helemaal gehad. Nu ben ik mij boosheid weer kwijt en zal er maar het beste van maken. Bedankt voor jullie reaties. Ik ga ook steeds meer denken dat het de mannen zijn die niet meer willen dan de vrouwen, ben ik toch niet gek! Bedankt
 
Terug
Bovenaan