Seks

Sorry hoor maar in welke tijd leef jij???
Het is al meer dan 30 jaar bekend dat sex absoluut geen nadelige invloed heeft op je zwangerschap! Het heeft juist een positief effect, als jij je goed voelt dan voelt de baby zich ook happy. Veel seksplezier!! Geniet er nu dubbel van want na de bevalling mag je even niet vrijen.
 
Nou het kan dus geen kwaad maar ik heb het er vandaag nog even met m'n vk. over gehad. Ik heb laatst best veel bloed verloren en ook de dag ervoor gevreen. Je baarmoedermond is extra doorbloed dus het is normaal als je wat bloed verliest of zo, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Ik vond het eerst ook een beetje onwennig hoor om te vrijen en ik denk dat veel vrouwen dat hebben. Wel heeft de vk. me verteld dat je de 24 uur na eventueel bloedverlies niet mag vrijen. Verder kan het tot de vliezen gebroken zijn totaal geen kwaad.

Nou, veel plezier dan maar.

Liefs, Ank
 
Nou zeg, je zegt zelf "een stomme vraag" en een ander mag dat niet bevestigen want dan is ze gelijk een zeikwijf.
Het is toch inderdaad al eeeeeeuwen bekend dat seks goed is voor moeder en kind!
 
Jongens, als jullie alleen positieve reakties op een vraag willen, zeg het er dan even bij!
Als iemand het niet meteen met "de groep" eens is, wordt de persoon meteen als irritant afgedaan, dat is pas irritant!

Daarbij komt dat de vraag inderdaad een beetje eigenaardig gesteld werd!

Zo, nou zal ik ook wel een irritante dame zijn, het zij zo.

Groetjes Inge
 
Zeker mag je lekker sexen. je baarmoeder wordt zowiezo afgeschermd door de slijmprop. en je kindje zit in een vruchtzakje enz enz enz.
ennnneee...beffen is nog nooit zo lekker geweest!!

genietse xxx sandy
 
Terug
Bovenaan