Seks

Er is niks mis met sex, maar je moet wel oppassen met orale sex. Klinkt misschien raar en mijn partner doet gelukkig niet zo raar, maar als er bij orale sex lucht in de vagina wordt geblazen kan dit door de goede doorbloeding in de bloedbaan terecht komen. Dit is voor de moeder niet erg want die kan die lucht weer laten oplossen, maar voor de kleine is dit absoluut slecht.

Het is dus geen probleem zolang je partner niet expres lucht naar binnen blaast.

En nou niet allemaal dom gaan reageren want het is nou eenmaal zo.
 
Hi hi hi, moet er niet aan denken, express lucht naar binnen geblazen te krijgen.
Toch moet je me dat eens uitleggen, want daar heb ik nog nooit van gehoord. Hoe gaat dat dan precies in z'n werk?
 
Hoi iedereen , een klein vraagje mijn vrouw is 18 dagen geleden bevallen van onze mooie zoon :) maar wanneer kan ik haar terug beffen voor de eerst keer na de bevalling want veel mensen zeggen 1 maand sommigen zeggen vroeger dus wou het is van jullie horen groetjes 
 
6 weken na de bevalling mag je In principe weer Seks hebben. Denk dat alles dan wel weer mag? En wat goed voor haar voelt natuurlijk 
 
Terug
Bovenaan