Sumi, jeetje, al vanaf 10 weken weer aan het werk! Klinkt zo vroeg haha

Ik begin in januari weer (met 14 weken) en keek er ook onwijs naar uit. 3 dagen op kantoor, 1 dag freelancen. Maar nu met de 2e lockdown vind ik het vooral een puzzel worden, de opvang is dicht natuurlijk en wij hebben niemand in onze omgeving die kan oppassen.
Wat knap dat er al omgerold wordt! En lijkt me en super geruststellend idee dat er van buik naar rug gerold kan worden

Heb je misschien het linkje waar je zo'n ringel konijn kan kopen? Klinkt als een echte must have
Mamma van J, ik ben ook echt nog de hele dag in touw hoor met onze kleine meid (12 weken). Ze vind het nu voor eventjes wel prima in de box / wipper of in de stokke (newborn set), waardoor ik wel kan douchen, aankleden en eten gelukkig. Maar verder wil ze ook graag entertained worden. Bovendien is ze heel druk (en sterk) met zich opduwen en afzetten met haar benen, maar grijpen doet ze bijvoorbeeld nog niet. Overdag slapen is ook een uitdaging hier en doet ze het liefst op mij, ik ben wel aan het oefenen met apart slapen maar de verbouwing hier aan de overkant werkt niet echt mee.
Rozenmeisje, wij hebben gister de prikjes gehad. Dat klinkt dan wel vroeg eigenlijk vergeleken met jullie... Ze kreeg gister wel koorts en had duidelijk pijn aan haar beentjes, dus in de avond een zetpil gegeven. Ze is veel wakker geweest en heeft veel gedronken 's nachts, maar wij slapen samen dus hebben tussendoor wel lekker geslapen. Ik vond het dus al met al meevallen!