September 2008

He Weekee,

ja denk dat de gyn toch gelijk had. Hij zei al dat ik op de helft van mijn cyclus zat en er was een eitje die waarschijnlijk al was gesprongen of het was nog en restje van de vorige keer. Ik denk nu dat ik mijn ei heb gehad tijdens mijn menstruatie... En als dat zo is klopt het wel dan zat ik idd op de helft van mijn cyclus en wordt ik dus nu ongie.  Het zet nu nog niet echt door maar ga ervan uit dat ik morgen gewoon weer ongie ben.

Ik hoop voor je dat het raak is deze maand. Wel lekker idd dat je bezoek krijgt dan kun   je even lekker je hoofd ergens anders bij houden. Wij gan dit weekend lekker naar Tarzan en knopen er lekker een weekendje Scheveningen aan vast ff uitwaaien.

NOu heel veel plezier en ik laat het wel even weten hoe het verder gaat.

Groetjes Russell

Kijk, ik wist niet eens dat het kon...dat je je ei kon hebben tijdens je ongesteldheid. Nou ja ik wist het wel, maar alleen als je een hele korte cylcus hebt. Heb je dat dan?

oh heerlijk weekendje weg dus. Wat fijn, ik hoop dat je er lekker van gaat genieten. Heb je wat moois om naar uit te kijken deze week.

Ja idd door de visite worden de "wachtweken" wat minder lang. de vorige ronde zat ik nu (na mijn ei) al te wachten en te wachten. En nu ben ik zo bezig met de voorbereidingen (pff 3 bedden erbij haha) dat ik er niet echt aan denk en ook volgende week zullen we zoveel leuke dingen doen, dat mijn hoofd ergens anders aandenkt

nou we houden elkaar op de hoogte!

He hoi,

Nou ik weet niet wat mijn cyclus is omdat het telkens weer anders is door die F*cking pripil. Maar goed ben nu bijna een jaar verder dus ga er vanuit dat het nu toch zo langzamerhand wat regelmatiger moet worden. Tot nu toe klein beetje in verbandje en alleen bij afvegen dus ik heb kleine hoop dat het niet doorzet...

Groetjes

Hallo allemaal,

Waar is iedereen gebleven??? Hoe gaat het hier verder???
Ik zit deze week in mijn klusweek dus ik ga duimen dat het deze maand beter gaat dan de voor gaande maanden. Is er verder nog nieuws hier?

Weekee: Jij hebt dit weekend je NOD toch? Heb je al ergens last van? In ieder geval heel veel succes....

Groetjes Russell

Hey russ, ja ik was er even een weekje tussenuit. Gezellig vrienden op visite. helaas ben ik afgelopen zaterdag ongi geworden.

Hoe staat het met jou? Voel je je inmiddels wat beter?

Hey Weekee,

Wat shit ja dat je weer ongie bent geworden...
Nu maar weer hopen op de volgende ronde.
Ik ben nu vijf weken vanaf de eerste keer dat ik weer ongie werd en heb inmiddels al drie keer een volle week gemenstrueerd.... Heb dus om de week een bloeding gehad en niet zo'n klein beetje ook.
Heb vandaag de gyn gebeld want vond dit toch eigenlijk niet normaal. Heb nu een kuurtje provera gekregen om de boel even goed schoon te maken en moet 21 april zowiezo voor controle bij de gyn komen wel naar aanleiding van deze kuur.Ik hoop dus dat het hierna wat beter wordt want dit is echt niet leuk!!!
We moeten dus ff afwachten.

Groetjes Russell

Ja het is erg balen en hoewel het misschien niet erg netjes klinkt ben ik blij dat ik niet in hetzelfde schuitje als jij zit. mijn cyclus is nog redelijk netjes.... je zit er maar mooi mee.

Hoe reageer je op het middel? heb je er ook extra last van dan? pfff 3 keer in 5 weken...dat is wel heel erg. ik hoop dat het allemaal snel wat rustiger wordt voor je. *dikke knuffel*

Terug
Bovenaan