September 2008

Russel hoe was het bij de gyn? heb je nog gevraagd naar je rare ongi?

Hallo dames,

Ik ben al een hele lange tijd niet meer op het forum geweest omdat ons internet kapot was....

Mag ik nog wel met jullie mee kletsen??
Hoe gaat het met jullie allemaal? Is er al goed nieuws te melden hier? Ik las net dat Linneke vandaag haar NOD heeft?? Spannend hoor!! Heb je al getest? Ik heb morgen mijn nod. Ben bang dat het er ook deze maand niet inzit. Ik voel totaal niks en heb er deze maand ook niet zoveel mee bezig kunnen zijn i.v.m de griep. Echt balen. Maarja met frisse moed naar ronde 7.... Begint nu wel erg lang te duren hoor.Mijn geduld is een beetje weg...maarja gewoon weer afwachten!!  bah!!

Russel Yvonne, Weeke en voor de dames die ik nog ben vergeten  hoe gaat het met jullie?? Zijn er al nieuwe ontwikkelingen??

Liefs Jo

Hallo dames,

Ik ben er weer vandaag naar de hhb geweest en natuurlijk ook ff op de negenmaandenbeurs gesnuffeld.

Nou ik heb gisteren goed nieuws gehad. Het zag er allemaal prima uit. Ik kan door worden verwezen naar een frtiliteitsarts die gaat dan met mij en mijn partner mijn cyclus bekijken en het zaad van mijn man. We hebben met zijn tweeen besloten dat we het nog een paar maanden gaan aan kijken. Ook omdat het nog steeds de naweeen kunnen zijn van de prikpil.
Die rare menstruatie waar ik het over had was eigenlijk nog niet zo raar het was meer een teken dat het goed leeg was en dat het de laatste paar dagen goed helder rood was was ook een goed teken. Bij de inwendige echo zag hij een eitje dat al was gesprongen of nog moest gaan springen dus dat is wel ff spannend. We gaan flink klussen in ieder geval. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel aan over gehouden. Nu maar hopen dat het weer beter wordt en anders gaan we over een paar maand gewoon naar die arts toe. Tot die tijd ga ik me eerst maar even bezig houden met mijn afstuderen.

Iedereen succes deze ronde.

Groetjes Russell

@Russel: wat fijn   meid dat je er zo'n goed gevoel aan opver hebt gehouden. En die mensen hebben er verstand van dus als zij zeggen dat het "goed" is dan mag je daarvan uit gaan. Ik denk dat je gelijk hebt dat je eerst de natuur nog even op zijn vrije loop laat en gaat kijken of je zo toch nog zwanger kunt worden...na een paar maanden kun je alsnog naar een fertiliteitsarts. Gelukkig maar meid ik hoop dat dit je ook allemaal een beetje heeft opgepept  Heel veel succes met afstuderen!!

@Jo: hoi!! Natuurlijk mag je nog meekletsen. Alleen maar gezellig!  Wat jammer van je "verloren" maand. Er zit nu niets anders op dan te wachten zeker...
Mijn   1e NOD is geweest en helaas ongi geworden. Ik zit nu inmiddels in mijn "vruchtbare week" en ben lekker aan het klussen hihi. Ik zit pas in ronde 2 en wordt al ongeduldig, moet je nagaan hoe jij je moet voelen... maar misschien is het voor ons beiden raak de volgende ronde

Hoi Weekee,

Ja ben idd ook erg opgepept. Heel veel plezier in deze klusweek. We hebben volgens mij allebei rond dezelfde tijd onze NOD. Wij zij ook druk aan het klussen af en toe ook een beetje ontspanning tijdens het afstuderen

Ik ga ff tranen trekken bij All you need is love...

Groetjes Russell

Is All you need er weer op? Zie je..ik kijk al haast geen tv en de mooie programma's als AYNIL mis ik dan weer! Sinds wanneer is dat er weer op...of is dat een valentijnsspecial?

Jij ook veel klusplezier....goede afleiding inderdaad!

Heb je trouwens nog een leuke Valentijnsdag gehad?

Hoi Weekee,

sorry ben al een paar dagen nbiet meer geweest. Die all you need is love was idd een valentijnsspecial maar dat weet je denk ik inmiddels wel. Ik heb even weer een domper... Ben na een weekje rust al weer ongie geworden... Ik BAAL hier zo enorm van. Als ik alles van te voren had geweten was ik nooit aan die stomme prikpil begonnen. Ik hoop dat het niet helemaal doorzet het is nl.bruine afscheiding dus ik heb nog een klein beetje hoop. Maar goed genoeg over mij.

Hoe gaat het verder met de rest? Iedereen nog druk aan het klussen of zijn er inmiddels ook al weer mensen aan het wachten op hun NOD deze week?

We horen het wel weer.

Groetjes Russell

Hey Russ! he nee, na een week alweer!? En nu dan?? gatsie, dat had ik anders voor je gewilt. Maar inderdaad..misschien omdat het bruinige afscheiding is... misschien houdt het zo op?

Hier gaat alles zijn gangetje. Als mijn cyclus klopt heb ik gisteren mijn eisprong gehad. Dus ik ben benieuwd wat ervan komt. gelukkig krijg ik vanaf zaterdag visite uit het buitenland voor een week, dus kan ik mijn egdachten ergens anders bij hebben.

Terug
Bovenaan