September dan een vruchtbare maand?

quote: lorelijn reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-09-2007 22:04:11'));

Hoi meiden,

Heb al een tijdje niet actief meegedaan was erg druk vandaar. mijn nod is zo rond 21 september. Vinden jullie het niet vervelend dat je op sommige dagen bijna verpicht bent om te klussen, ik heb dat nl wel er ligt dan voor mijn gevoel zón druk op! Maar als ik niet klus, voel ik me weer schuldig dat ik het niet heb gedaan....a fijn, ben gewoon erg onzeker!

groetjes Lorelijn

hoi lorelijn
ja ok t is niet altijd even leuk om te knutselen op de verplichte dagen maar je moet er iets voor over hebben hahaha en als je dan bezig bent dan is t toch wel heel leuk meestal hahaha maarja soms heb ik of mijn mannetje ook echt GEEN zin maar dan doen we t ff snel!!!!
ja alles voor t goede doel ,,als ik dan in mijn vruchtbare periode   niet knuffel dan denk ik mijn kans gemist te hebben en dan voel ik me pas echt k.t!!!
he probeer t leuk te houden
liefs lilian

Hoi Meiden!!

Vanmorgen toen ik wakker werd nog altijd niets. Even tampon ingedaan (kun je net even wat verder kijken...). En bij het verwijderen zat er helder rood bloed op, niet veel maar het is er.
Op zich ben ikblij. Zei ook net tegen mijn man: Goed nieuws...hij teleurgesteld en vond het jammer dat ik zo reageerde. Ik heb die negatieve test in mijn achterhoofd en vond het zo raar dat ik niet ongesteld werd. En ben nu dus best blij met dat beetje rood....

Het moet nu nog doorzetten, maar we kunnen weer een beetje verder kijken. Ik was best bang dat het een hele lange cyclus ging worden.....
ALs het doorzet vandaag.... hebben we een klus weekend!! Ha dat komt toch goed uit, hahaha!!! Ons eitje moet dan springen op 23-9! (dus wie weet is September nog altijd vruchtbaar voor ons!! De NOD dat word dan 7 okt.

Maar goed: Eerst die ongesteldheid doorzetten!!

Liefs!! Mama30

hoi mama30

je hebt gelijk ...is test toch neg. dan moeten de rd s maar zo snel mogenlijk komen
hoor!!!!!!!!!
en dan kan tenminste weer verder....... en sept kan nog steeds heeel vruchtbaar blijken!!
hier weet ik t niet meer....van de zw.pijntjes ben ik niet meer zeker omdat mijn nod zo dichtbij komt..en ik denk maar dat ik gewoon ongi word en dat zal dan ook wel gebeuren, t zou te mooi om waar te zijn zijn om een 2e streepje op de test te hebben....
maar we wachten af...ik weet nog niet wanneer te testte.....

xxx lilian

Goeiemorgen meiden!

Mama30: balen zeg, dat je rd's waarschijnlijk toch in aantocht zijn! Als ik het zo lees, neem je het wel goed op. Moet ook wel, want het is ook niet anders. Hopelijk zet het snel door, dan kun je snel weer aan de klus!

Lilian: Bedankt voor de fijne woorden! Had ik toch effe nodig hoor.
Het maakt een mens behoorlijk onzeker allemaal!
Ik dacht ook wel dat we het goed deden. Gisteren ook nog "leuk" geklust. Daarna iedere keer met de knietjes op de buik! Ik weet niet of ik het nog beter zou kunnen doen.Haha!
De ene keer is ook veel leuker/ fijner dan de andere keer.
Maar we hebben alles over voor ons doel!!

Weet iemand wat je al kunt voelen voordat je kunt gaan testen? Daar ben ik erg benieuwd naar.

Fijne zondag allemaal!

Liefs Ken

Hai Allemaal,

Nou ik ga steeds meer twijfelen of ik wel pas de 15e wil gaan testen hihi. Voel me helemaal zwanger namelijk!! Maar er zijn genoeg redenen om te wachten tot aankomende zaterdag en die blijf ik nu maar herhalen.

Mijn boobies blijven steken geven en worden zwaarder. Af en toe een wat weeig gevoel en na wat gegeten te hebben is dat veelal wel weer weg. Slapen is nu momenteel mijn eerste levensbehoefte geworden. Mijn stoelgang is er moeizaam en over plassen nog maar te zwijgen. Ik kan beter een po onder mijn kont binden.

Pfff moeilijk hoor dat wachten. Was gisteren te moe om naar het dorp te gaan om een test te kopen, wel de hele dag lopen twijfelen.
Iemand woonachtig bij mij in de buurt die een test heeft? hahaha.

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Hey meiden!!!

Lillian: morgen is het zover!! Spannend!! Ik weet niet of je aan het werk gaat, is wel een leuke afleiding. Werk je trouwens op at basis?? Ik zou proberen 2 dagen na je NOD te testen. Is de kans net even wat groter. Maar goed er testen ook een heleboel meiden op hun NOD, dus doe wat je gevoel je ingeeft...enne....laat je ff wat weten??

Tanja: Hoe is het met jou???

Anja: voor jou is het ook erg spannend aan het worden!!!

Rest van de meiden die ik zo even niet genoemd heb: succes en duim ook voor jullie!!!

Nou hier is het RD feest!! Het breekt door! Jammer, maar toch ook blij...zie mijn eerdere berichtje van vandaag.

Dus de 1e dag is 9-9-07!! + 28 dgn = 7 oktober NOD (ik zal zo de lijst aanpassen)., Ik ga gewoon van mijn 28 dgn cylus uit. Zoals eerder geschreven ben ik altijd op tijd. Ik heb me wel voorgenomen om gedurende de cylcus het slijm in de gaten te houden, en natuurlijk vollop aan het knuffelen!!
We gaan dus nu officieel voor de 1e ronde! Ik heb het spiraaltje op dg 13 laten verwijderen dus hij is er nog maar bijna 3 weken nu uit. Deze ronde is hij er echt vanaf de 1e dag van de cylus uit.

Dus dan weten jullie alvast, het weekend van de 21e ben ik hier niet te vinden hoor, hahahahah!!!!

Meiden, succes en tot snel!!

Liefs mama30!

Hier is ie dan:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober
NOD 7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje

XXX Mama30

Hoi meiden,

is alweer 1,5 dag terug dat ik wat van mij heb laten horen. We zijn continu weggeweest, vandaar. Er waren weer een hoop berichtjes achter gelaten. Leuk om dat allemaal te lezen!!
Ik zag dat er veel NOD's aankomen de komende week (including myself!! zondag NOD!!) Spannend allemaal hoor.

Soms ben ik ervan overtuigd dat ik zwanger ben, maar soms ook helemaal niet. Ik leg wel steeds automatisch een hand op mijn buik, alsof ik iets wil beschermen ofzo. Raar he? Over 7 dagen weet ik meer!

@Lillian: morgen NOD he? erg spannend. Ik hoop het zo voor je!! (voor iedereen trouwens, haha) Enniewee, je zei dat om de 2 dagen klussen genoeg levende zaadcellen in het lichaam hield, maar volgens mij was dat om de dag... Volgens mij moet het niet zo heel veel uitmaken, maar toch

@Tanja: en? nog geen RD??

@mama30: op zich wel balen dat je ongi bent geworden, maar inderdaad, nu weet je wel waar je aan toe bent. Ik ben niet aan het ontpillen dus als ik de 16e wel ongi wordt, dan zet het me wel weer even met beide benen op de grond.

@AnjaH: spannend hoor, zeker als je het gevoel hebt dat je wel zwanger bent. Ben benieuwd of je kan wachten met testen tot de 15e.

@Lorelijn: het gevoel van verplicht hebben wij ook wel, maar we proberen ervoor te zorgen dat de stemming er de hele avond al in zit. Dat scheelt heel veel.

@iedereen: succes met het wachten op de NOD. Ik zal mijn duimen over uren laten draaien!

Liefs Nathasja

Terug
Bovenaan