nou, het is inderdaad erg stilletjes op het forum!! Iedereen heeft het waarschijnlijk erg druk.
@lillian: nou meid, spannend hoor. Zolang de RD nog niet arriveren maak je nog kans!!
@mama30: lekker dan de RD bijna vertrokken zijn, kan je weer lekker knuffelen!
ikzelf heb over 5 dagen mijn NOD, ben echt aan het aftellen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar het is zo spannend!!
Ik voel me wel iets anders dan anders, ik kan nu veel meer slapen, ben snel geirriteerd (vooral door mijn mannetje, en hij doet toch eigenlijk echt niets verkeerd.... vind het onwijs sneu voor hem, maar kan er nix aan doen!), heb veel drang om te poepen (sorry voor het woord ) maar zijn steeds kleine beetjes, en das niet normaal voor mij doen, blijft rommelen in mijn buik en drukkend gevoel in onderbuik, sneller vol met eten maar onwijze drang in lekkere dingen eten... (kan natuurlijk ook andere reden hebben). Ach.... miscchien wil ik te graag en voel ik het daarom wel. Hoewel mijn mannetje ook merkt dat ik vaker moe ben dan anders.....
Misschien is dit allemaal wel door het ontpillen. Ik weet het niet hoor. Ik ga zondagochtend gewoon testen, want dan heb ik meer duidelijkheid.
Is wel fijn om mijn hart hier weer te luchten!
talk 2 u soon
liefs Nathasja