September dan een vruchtbare maand?

he hallloooooooooooo
waar is iedereen toch??
t is hier zooo stillllll.................................

Ja! Hier ben ik!!!
Het is inderdaad erg rustig. Iedereen is of druk aan het werk of nog ongi aan het zijn of..... aan het knuffelen!! hahah!!! Tja en daar hoort niet bij gestoord te worden!!

Er is nog hoop Lillian, zolang er geen rd zijn.... Hier beginnen de RD al weer af te nemen. IK heb echt goed buikpijn en rupijn gehad. Het voelt alsof daarbinnen alles even goed gecleand is. Alles is nu gloednieuw voor ons wondertje straks, hopen we tenminste. Bij ons eerste was de 4e keer na het stoppen van de pil ook erg. We zien wel!

Ik hoop voor jou dat de RD weg blijven!! Wie weet heb je tevroeg getest?? Meer dan afwachten kun je niet lillian. Een lichaam is een raar iets soms.

He andere dames!! Hoe is het bij jullie??? Vertel es even, hier twee dames die erg nieuwgierig zijn!!!

Fijne avond!!

nou, het is inderdaad erg stilletjes op het forum!! Iedereen heeft het waarschijnlijk erg druk.

@lillian: nou meid, spannend hoor. Zolang de RD nog niet arriveren maak je nog kans!!

@mama30: lekker dan de RD bijna vertrokken zijn, kan je weer lekker knuffelen!

ikzelf heb over 5 dagen mijn NOD, ben echt aan het aftellen. Ik probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar het is zo spannend!!

Ik voel me wel iets anders dan anders, ik kan nu veel meer slapen, ben snel geirriteerd (vooral door mijn mannetje, en hij doet toch eigenlijk echt niets verkeerd.... vind het onwijs sneu voor hem, maar kan er nix aan doen!), heb veel drang om te poepen (sorry voor het woord ) maar zijn steeds kleine beetjes, en das niet normaal voor mij doen, blijft rommelen in mijn buik en drukkend gevoel in onderbuik, sneller vol met eten maar onwijze drang in lekkere dingen eten... (kan natuurlijk ook andere reden hebben). Ach.... miscchien wil ik te graag en voel ik het daarom wel. Hoewel mijn mannetje ook merkt dat ik vaker moe ben dan anders.....

Misschien is dit allemaal wel door het ontpillen. Ik weet het niet hoor. Ik ga zondagochtend gewoon testen, want dan heb ik meer duidelijkheid.

Is wel fijn om mijn hart hier weer te luchten!

talk 2 u soon

liefs Nathasja

Wat raar ik heb gisteravond nog gereageerd en mijn berichtje is weg  

mmm raar weer.

ff over de banners, ik heb 'm opgeslagen in een .doc op mijn comp en daar kopieer ik hem dan vandaan.

Heel raar maar ik voelde me dus de vorige ronde zwanger, maar mijn ongi hielp mij uit de droom. Maar ik blijf dus misselijk, moe en heb echt ontzettende big boobies op het moment.
Volgens mij houdt mijn lichaam me ontzettend voor de gek.

Hello lady's

Ik ben er ook!!! Moest van mezelf even de was strijken voordat ik achter de pc kroop. Anders bleef hij weer staan.  Het is ook zo leuk om hier over vanalles te lezen. En met jullie te kletsen!

Ik denk dat ik vandaag of morgen mijn ei heb!! Dus toen vanavond mijn mannetje thuis kwam eten, had ik een extra knuffeltoetje!! hihi Vond ie errrrrrug lekker, hihi.

Ik merkte ook vandaag(andere maanden ook)  dat mijn borsten iets steviger zijn geworden hebben jullie dat ook met de eisprong?

Dion: Gefeliciteerd, geniet ervan!
Tanja en Ken:  Balen  !!
Lilian: Jammer, maar blijf een  beetje  hoop houden, het kan nog.

Sjors: knuffel ze!
AnjaH:  ?? al getest?  vandaag NOD
Gipsyd en vlinder : spannend morgen NOD?? Wanneer gaan jullie testen?

Natasja: Ik wil je niet ontmoedigen, maar vlak voor je ongi kan het ook zijn dat je je ontlasting een paar dagen langer vast houdt en dat de stoelgang iets moeizamer gaat. Ook het zin hebben in lekkere dingen kan zijn als je ongi moet worden.
Vermoeidheid, daar en tegen niet, dus wie weet?

liefs  mimi

Hey Mimi,

ja dat klopt dat het ook met ongi te maken kan hebben. Daar ben ik me ook helemaal bewust van. Maarja, die stiekeme hoop he? Ik word er af en toe gek van! Vast wel herkenbaar voor meerdere.
We wachten het wel af
groetjes Nathasja

Hallo dan!
Ik ben er ook!
Wel wat later, maar had het ook effe druk.

Vind het vreemd...
Gisteren dacht ik dat mijn ongie begon.
Heb 1 verbandje verbruikt op een hele dag, het was maar een beetje.
Vandaag nóg minder, bijna niks!
Wat is dit dan???
Voel helemaal geen ongiepijnen. (verder ook helemaal niks)
Ik wacht maar af, of mijn ongie straks komt, of dat dit het al was...

Hoe is het verder met jullie allemaal?
Geen nieuws???

De meiden die hun NOD naderen: toi, toi ,toi
Alle andere meiden; succes met afwachten, of knuffelse!!!

Liefs...

Nog effe een antwoord:

Ik voel vanaf dat ik met de pil ben gestopt, bijna geen eisprong.
Voel ook niks vreemds of pijnlijks aan mijn borsten.
Voel gewoon helemaal niks!!!
(Ik zou weleens wat willen voelen, haha)

Liefs Ken

Terug
Bovenaan