September dan een vruchtbare maand?

Hai lieve meiden,

Ik heb nog niet getest. Ik wacht hiermee tot zaterdagochtend. Dan ga ik in alle vroegte testen. Mijn cyclus is nm max 28 dagen en dan zou ik dus zaterdag overtijd zijn! Daarbij moet mijn mannetje die dag in alle vroegte afrijden voor zijn autoexamen dus ik hoop dan op 2 positieve berichten!
Ondertussen ben ik niet ongie geworden. Blijf allemaal zwangerschapskwaaltjes houden dus.....
Wel is het erg verleidelijk om niet zo ´n test te kopen. Gelukkig ging in vanmiddag samen met een vriendin boodschappen doen en aangezien niemand weet dat we bezig zijn voor een derde kan je dan moeilijk een zwangerschapstest kopen.
Verder heb ik het deze week lekker druk op mijn werk (collega is ziekkies) en in de middag heb ik genoeg te doen met mijn dametjes hahaha, die zorgen wel dat mama bezig blijft!
Vrijdag gaat de oudste op schoolreis naar het Dolfinarium. Ben heel benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Ik kan dan in alle rust een test kopen en dan heel de dag op mijn kiezen bijten om niet te gaan testen (als ik ondertussen niet ongie ben geworden natuurlijk)
Maar ik test echt alleen in de ochtend (dan heb je toch een hoger HCG gehalte in je urine) Ik ga die dag wel poetsen ofzo hahaha.
Dus vanuit hier nog een paar daagjes wachten en dan kan ik meer vertellen (of eerder als de rd's besluiten te komen)

Meiden iedereen heel veel succes met wachten op de NOD, knuffelen of wachten tot de rd's weer weg zijn!

Ik houd jullie op de hoogte!

Liefs Anja,
Mv Alysha 14-01-2002 en Jennifer 25-12-2005

Had ik net m'n berichtje klaar, server error of zoiets! Berichtje weg!!!!! Dan ga ik maar overnieuw beginnen

Ken; vreemd hoor zo kort ongesteld, was het wel echt een ongi???

Lillian; wat goed dat de  nog niet zijn gearriveerd!! Ik duim heeeel erg hard voor je! Hou ons op de hoogte en suc6 met wachten!!

Mama30; super dat de  bijna vertrokken zijn, wel balen dat je er last van hebt gehad. Vind een ongi sowieso heviger als ik niet aan de pil ben hoor, bah!

Mimi; verslavend he dit forum?  Ik MOET gewoon elke avond ff kijken wat er allemaal is geschreven en of er al nieuwtjes zijn! Veel knuffelplezier nog!

Niesje; je lichaam kan echt een raar iets zijn en je idd verschrikkelijk voor de gek houden! Ik was ook de dag voordat ik ongi werd heel erg misselijk dus ik dacht; het moet wel raak zijn!! Helaas......ik hoop dat de misselijkheid snel verdwijnt!

Nathasja; ik hoop voor je dat het raak is! heel veel suc6 met testen zondag!

Hier zitten we geduldig de  uit.....hoop dat ze snel verdwijnen. Vind het maar nix, ongesteld zijn zonder de pil. Het is veel heftiger en het duurt langer!  Maar goed, nog even wachten en dan kunnen we weer gaan knuffelen!! Hoop zo dat het deze keer wel lukt, maar dat hopen we met z'n allen natuurlijk!!!!!

Liefs, Tanja

Anja; heeeeel veel succes met wachten en ik duim voor je dat het raak is!!!!!

hoi
ik wil me even voorstellen
ik ben kim ben 25 jaar
en ik ben bezig voor mijn tweede kindje
mijn nod is 18 september super spannend
ook allemaal raar gevoel in mijn buik
vorige zwangerschap was  ik na stoppen pil gelijk
de eerste keer zwanger  ik hoop nu ook
ik hoop dat het voor veel meiden een vruchtbare maand is
lillian bij mijn eerste zwangerschap  had ik getest negatief
na 4 dagen weer en toen positief dus het kan nog hoor  

hoi   020505

Welkom op ons gezellige forumpje......haha
lief van je om te zeggen dat t nog kan...ik weet t ..maar eu dat ik ongi word is een grotere mogelijkheid denk ik?
maar in mijn achterhoofd denk ik ook oooh misschien...
maar logisch gezien denk ik...nee je word gewoon ongi hahaha
ik heb steken in mijn rechter onderbuik ..maar ik weet niet wat ik moet voelen als ik ongi word ...das zo lang geleden ..en toen lette ik erook niet op......
we wachten lekker af ....en ben ik zondag nog niet ongi dan ga ik nog een x testten!!hahaha[we shall see}
oooh wat een lekker logisch verhaal he.....
he mama30   fijn dat de  minder worden dan komt de knuffelweek weer dichterbij he,........
koekeltje:ZONDAG TESTTEN spannend!!!! en die zwangerschapsklachten dat lijkt er
echt op ..maar ja dat had ik ook..en mijn lichaam houd mij echt voor de gek denk ik [nog geen rd"s] maar ja ...t komt goed voor ons allemaal!!!!succes!!

he niesje....mooie banner ...hoe blijft ie nou bij elk berichtje staan?? ik wil dat ook....
mimi:KNUFFELEN        !!!! jij zit lekker in de goede periode....nog ff dan is t weer super spannend [toch gaar de tijd best snel he]
ken misschien was t een voorbode van de ongi's? bruinig? dan komt de rest nog wel erachteraan denk ik   ......... hou ons gewoon op de hoogte...gezellig zo met z'n alllen he.........ik moet ook elk moment ongi worden ..elke x als ik moet plassen   denk ik : nu zal t er wel zijn" maar nog niet ...is t er zondag nog niet dan test ik   nog een x!!
anja   hoooo echt spannend bij jou ..ik duim  voor je!!!!!! wat goed dat je kan wachten met testen ..ik ben altijd zo nieuwschierig!!!! jij bent echt goed!!!succes!!
tanja   nog ff dan zijn de rd ´s weg hou vol de knuffelweek komt eraan!!!!! succes en dat met die server heb ik ook wel een s is KUT he hahahha

nou weer   WELTERUSTEN   en tot morgen wie weet dat de  morgen bij mij zijn gearriveerd ........
xxxxx
lilian

beetje gevangenis achtig he !!! hahhahahhahahh nou ben ik echt weg....zit tegen mezelf te praten hahahaha doei

Hoi dames,

Daar ben ik weer....weinig geschreven! Maar heb me dan ook voor genomen om me deze maand niet gek te maken. maar ja, of dat lukt....

Mijn ei heb ik volgens mij wel gevonden (het lijkt wel pasen)...Maar aan mijn slijm (sorry voor de vunzige praat) te zien...was mijn ei gisteren. Netjes dus weer in mijn oude cyclus! En we hebben wat af geknuffeld de afgelopen dagen! En daar gaan we mooi   nog een even mee door...Vandaag dan nog! Want morgen en overnorgen is vriendje lief de hort op!

En dan begint het grote wachten.....zucht! ik ga maar aan een goed boek beginnen of zo...heb ik wat afleiding!

Lilian..spannend he meis! Zo heb ik vorige maand ook gezeten1 Ik hoop zo dat je straks met een positieve test in handen zit! Duim duim duim duim...

En uiteraard ook voor alle andere knuffelmeiden!
Good luck!

Mijn zoontrje (10 maanden) krijgt nu eindelijk tandjes (denk ik)....Maar dat terzijde!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan