quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 19:41:04&apos

);
hoi allemaal
ken: super spannend ,snel vertellen morgen he als je iets weet he ik duim voor je!
mama30:morgen je eitje en genoeg geknuffeld!!moet bijna wel goed komen he!!
gipsyd super leuk dat je nog gezellig meekletst wij willen jou kwaaltjes ook graag weten hoor!!hoop dat je geeen kwaaltjes hebt trouwens ,ik werd in week 7 misselijk en dat heeft 8 weken geduurd!!!!!!!!!DE HELE DAG DOOR ik kon de keuken niet inkomen of ik moest al haha dat gun ik je niet maar als je t krijgt:t gaat echt weer over bij + - 14/15 week...maar daar heb je op t moment dan niks aan hahhaha.
sjors: ik voel ook mijn ei echt niet komen, probeer erop te letten maar nooit gevoeld!!maardaar heb ik ov test voor he hihi....en wie weet is t raak deze maand!!!!hope so
seits ik hoop dat t morgenvroeg 2 streepjes zijn ,maar anders positief blijven!!okt word misschien wel beter!!!!maar wel spannend morgenvroeg snel vertellen he!!
niesjeNOG 4 DAGEN SPANNEND!!!!ik voelde er ook niks van toen ik zwanger was hoor echt niet iedereen heeft voorverschijnselen!!!nog even volhouden he...
koekeltje thx voor feliciteren [en de rest ook natuurlijk]en hoor je gauw weer he...
dong echt verslavend he hihi nou we wachten af he wie weet word je wel niet ongie?
evelien ooh dat temperaturen lijkt me zoveel werk[t is wel goed denk ik] maar is dat niet ieritant elke morgen zelfde tijd?
tanja ooh wat erg voor je schoonzus..! geen woorden voor !alles wat je zegt is onzin in haar oren denk ik....zij heeft haar kindje verloren! hoop dat ze t aankan en toch weer verder kan gaan....
volgens mij zitten footje/vlinder en lies in t klusbabes forum heb ik die namen wel eens gezien volgens mij[ja ik ga vreemd haha lees wel eens in andere als hier nog geen nieuw berichtje is hahah SORRY HIHIHI]
en nee ik voel mijn ei ook echt niet[ook heel veel andere ook niet volgens mij] en met t dubbel gevoel wat jij hebt: ja t is echt zooo de wereld draaid door ,dat voelde wij ook bij storm en daan maar je weet zelf ook[wij toen] dat dat altijd zo is ,alleen gebeuren zulke dingen meestal bij andere mensen..en jou schoonzusje weet denk ik ook dat alles bij andere mensen doorgaat en zelfs voor jou als je zwanger zou zijn....maar ze zal t er best wel moeilijk mee hebben maar dat hoort erbij..hoe hard t ook is!!ik weet t uit eigen ervaring maar je gund andere ook t beste dus kan je er mee leven,tenminste zo denken wij.......
nou allemaal super bedankt voor t zingen hahah en feliciteren leuk!!! en ik moet ook zeggen dat we vanmorgen maar weer eens flink geknuffleld hebben ivm dat ook mijn ei nog kan komen.....en ik heb wel 10 min met mijn benen omhoog gelegen hahaha ja ook ik !!!!
seits mimi kitty tessa heel veel succes in komende dagen!!
als ik iemand vergetn ben sorry,,,,,
xxx
ik cheq straks nog ff
doei lilian
ooh ik was vergeten de namen te kleuren daarom nog een xtje hihi
tot straks nog x