September dan een vruchtbare maand?

nou ik heb 3x geprobeert een leuk verhaal voor jullie neer te zetten en dan had ik een volle pagina en dan drukte ik PERONGELUK op enter ofzoiets en ALLES WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaahhhhggggrrrrr
kutkutkut

ik schrijf straks nog wel een x alles maar ben nu ff geiriteerd!!!

ps   dankje wel voor al mijn felicitaties en zingen maar hoor hihihi
psps   ik had voor iedereen mijjn verhaaltje al [gggrrrr]maar ik doe t straks nog een x ok?
xxx
lilian [31 jaaa ik voel me 24 nog steeds hoor!!!]
maar wel heel wijs hihihi..

lilian
 van harte met je verjaardag
en een hele fijne dag gewenst
groetjes pien

Goedemiddag!!!!!

Ten eerste Lilian GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat je maar een leuke dag mag hebben.

Tanja, wat erg van je schoonzusje. Het leven is dan idd erg dubbel.

Ken, meid wat een zelfbeheersing heb jij zeg

Gipsyd, en al last van eerste kwaaltjes of valt het nog mee?

Sjors en mama30 veel plezier met jullie klusdagen

Seits, balen zo'n negatieve test, hopelijk kun je toch snel nog positief testen.

Ik heb geen idee wat de komende week mij gaat brengen. Het ene moment denk ik, ik ben zwanger, voel mijn borsten, licht ongi gevoel.
En het andere moment voel ik helemaal niks en denk ik, het zal wel weer niet zo zijn.
Tja er zit niets anders op dan toch maar gewoon af te wachten.

Hoi meiden,
heb gisteravond en vandaag gewerkt dus heb nu weer eindelijk tijd om weer wat op het forum te zetten!

Lillian: gefeliciteerd meid! Ik begrijp dat het best wel dubbel zal zijn, maar hoop dat je toch nog wel een feestje kan vieren.

Ken en Seis (schrijf ik het goed? heb geen ander venstertje open...) Ow wat vind ik het spannend voor jullie!!! Ik hoop zo dat jullie morgen positief zullen testen!

Sjors: das altijd he? dat je avonddiensten hebt als het net niet uit komt! Gelukkig kan er bij ons vrij flexibel mee omgegaan worden! Werkse in elk geval! Ik moet morgen nog 1 daggie en dan: VAKANTIE!

Alle andere meiden: sorry ik heb geen ander venstertje open. In elk geval veel sterkte met het wachten op de NOD en veel knuffelplezier!

Spreek jullie snel weer!

Liefs Nathasja

Heey meissies,

Nou zwangerschapskwaaltjes...een heleboel...hahaha...nee ben er wel op gefocusd(schrijf je dit zo..boeien) Als ik iets voel..zeg ik tegen vriendlief: zal dit pijntje komen doordat???En dan roept hij: LIEVERD IK WEET HET TOCH OOK NIET! hahaha.

Ben nu wel iets sneller moe en buiten adem als ik druk bezig ben geweest. Verders buikpijntjes en doen mijn b(.)(.)bs zo nu en dan pijn. Oja en mijn onderrug...daar heb ik ook regelmatig last van. Maar ik vraag me dan af: Nu al????? Ben nu pas 5 weken en 4 dagen. Van de week maar even bellen naar VKpraktijk voor een afspraak te maken.

Ken, Roos en Seist: Al iets meer ondekt??????

Sjors: Werk ze..ik ken het die avonddiensten...ben het zat eigenlijk!!!! Nou sla je zelf erdoor heen!

Liefs mom2b

't is bijna zondag!!!

Man, wat vind ik het spannend!

Sjors: Inderdaad; balen zeg, dat je mannetje vrij is en jij niet. Die van mij is ook bijna nooit thuis als ik thuis ben. Ach...daar komen we wel weer bovenop.
en zo hebben wij het ook gedaan; het goede slijm ontdekt en een positieve ovulatietest én vrolijk doorknuffelen! Geen kans onbenut laten hé!

Seits: Das dan wel superjammer zeg! Hopelijk test je snel wél positief. Ik zal extra duimen!
Je vroeg of ik symptomen had.
Ik denk het wel;
Vage ongiepijnen; vaag gevoel in de onderbuik
Steken in de liezen
Soort spierpijn naar mijn benen
Hoofdpijn
een wat opgeblazen buik........

Morgen weet ik meer!

Mimi: Oh, ook spannend volgende week! Alvast een heel fijn weekend; hopelijk alcohol vrij!

Mamaroos: Jij hebt dus ook een goed gevoel, ik nu ook wel. Toch ben ik bang dat het morgen niet zo is. Ohhh, zo spannend! Ga ook voor jou duimen!

Dong123: Hopelijk wordt je niet ongie, en anders heel snel! Zou gaaf zijn als het zo snel zou lukken, Heb gisteren gillend naar huis gemist! Was weer lachen zeker?

Evi L8: Hopelijk hebben jullie goed geknuffelt! Wachten duurt lang ja, maar als je hierzo samen kunt kletsen vind ik het wel gaan.

Gipsyd: Vind het zo gaaf voor je! Hopelijk heb je een fijne zwangerschap!

Mama30: Voor de zekerheid maar al goed knuffelen? Heb ook geen idee dat slijm...
Veel knuffelplezier in ieder geval!

Fijne (KNUFFEL)AVOND allemaal!

Liefs...

hoi allemaal
ken: super spannend ,snel vertellen morgen he als je iets weet he ik duim voor je!
mama30:morgen je eitje en genoeg geknuffeld!!moet bijna wel goed komen he!!
gipsyd super leuk dat je nog gezellig meekletst wij willen jou kwaaltjes ook graag weten hoor!!hoop dat je geeen kwaaltjes hebt trouwens ,ik werd in week 7 misselijk en dat heeft 8 weken geduurd!!!!!!!!!DE HELE DAG DOOR ik kon de keuken niet inkomen of ik moest al haha dat gun ik je niet maar als je t krijgt:t gaat echt weer over bij + - 14/15 week...maar daar heb je op t moment dan niks aan hahhaha.
sjors: ik voel ook mijn ei echt niet komen, probeer erop te letten maar nooit gevoeld!!maardaar heb ik ov test voor he hihi....en wie weet is t raak deze maand!!!!hope so
seits ik hoop dat t morgenvroeg 2 streepjes zijn ,maar anders positief blijven!!okt word misschien wel beter!!!!maar wel spannend morgenvroeg snel vertellen he!!
niesjeNOG  4 DAGEN SPANNEND!!!!ik voelde er ook niks van toen ik zwanger was hoor echt niet iedereen heeft voorverschijnselen!!!nog even volhouden he...
koekeltje thx voor feliciteren [en de rest ook natuurlijk]en hoor je gauw weer he...
dong   echt verslavend he hihi   nou we wachten af he wie weet word je wel niet ongie?
evelien   ooh dat temperaturen lijkt me zoveel werk[t is wel goed denk ik] maar is dat niet ieritant elke morgen zelfde tijd?
tanja   ooh wat erg voor je schoonzus..! geen woorden voor !alles wat je zegt is onzin in haar oren denk ik....zij heeft haar kindje verloren! hoop dat ze t aankan en toch weer verder kan gaan....
volgens mij zitten footje/vlinder en lies in t klusbabes forum heb ik die namen wel eens gezien volgens mij[ja ik ga vreemd haha lees wel eens in andere als hier nog geen nieuw berichtje is hahah SORRY HIHIHI]
en nee ik voel mijn ei ook echt niet[ook heel veel andere ook niet volgens mij] en met t dubbel gevoel wat jij hebt: ja t is echt zooo   de wereld draaid door ,dat voelde wij ook bij storm en daan maar je weet zelf ook[wij toen] dat dat altijd   zo is ,alleen gebeuren zulke dingen meestal bij andere mensen..en jou schoonzusje weet denk ik ook dat alles bij andere mensen doorgaat en zelfs voor jou als je zwanger zou zijn....maar ze zal t er best wel moeilijk mee hebben maar dat hoort erbij..hoe hard t ook is!!ik weet t uit eigen ervaring maar je gund andere ook t beste dus kan je er mee leven,tenminste zo denken wij.......

nou allemaal super bedankt voor t zingen hahah en feliciteren leuk!!! en ik moet ook zeggen dat we vanmorgen maar weer eens flink geknuffleld hebben ivm dat ook mijn ei nog kan komen.....en ik heb wel 10 min met mijn benen omhoog gelegen hahaha ja ook ik !!!!
seits mimi kitty tessa heel veel succes in komende dagen!!
als ik iemand vergetn ben sorry,,,,,
xxx
ik cheq straks nog ff

doei lilian

quote: lilian30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 19:41:04'));

hoi allemaal
ken: super spannend ,snel vertellen morgen he als je iets weet he ik duim voor je!
mama30:morgen je eitje en genoeg geknuffeld!!moet bijna wel goed komen he!!
gipsyd super leuk dat je nog gezellig meekletst wij willen jou kwaaltjes ook graag weten hoor!!hoop dat je geeen kwaaltjes hebt trouwens ,ik werd in week 7 misselijk en dat heeft 8 weken geduurd!!!!!!!!!DE HELE DAG DOOR ik kon de keuken niet inkomen of ik moest al haha dat gun ik je niet maar als je t krijgt:t gaat echt weer over bij + - 14/15 week...maar daar heb je op t moment dan niks aan hahhaha.
sjors: ik voel ook mijn ei echt niet komen, probeer erop te letten maar nooit gevoeld!!maardaar heb ik ov test voor he hihi....en wie weet is t raak deze maand!!!!hope so
seits ik hoop dat t morgenvroeg 2 streepjes zijn ,maar anders positief blijven!!okt word misschien wel beter!!!!maar wel spannend morgenvroeg snel vertellen he!!
niesjeNOG  4 DAGEN SPANNEND!!!!ik voelde er ook niks van toen ik zwanger was hoor echt niet iedereen heeft voorverschijnselen!!!nog even volhouden he...
koekeltje thx voor feliciteren [en de rest ook natuurlijk]en hoor je gauw weer he...
dong   echt verslavend he hihi   nou we wachten af he wie weet word je wel niet ongie?
evelien   ooh dat temperaturen lijkt me zoveel werk[t is wel goed denk ik] maar is dat niet ieritant elke morgen zelfde tijd?
tanja   ooh wat erg voor je schoonzus..! geen woorden voor !alles wat je zegt is onzin in haar oren denk ik....zij heeft haar kindje verloren! hoop dat ze t aankan en toch weer verder kan gaan....
volgens mij zitten footje/vlinder en lies in t klusbabes forum heb ik die namen wel eens gezien volgens mij[ja ik ga vreemd haha lees wel eens in andere als hier nog geen nieuw berichtje is hahah SORRY HIHIHI]
en nee ik voel mijn ei ook echt niet[ook heel veel andere ook niet volgens mij] en met t dubbel gevoel wat jij hebt: ja t is echt zooo   de wereld draaid door ,dat voelde wij ook bij storm en daan maar je weet zelf ook[wij toen] dat dat altijd   zo is ,alleen gebeuren zulke dingen meestal bij andere mensen..en jou schoonzusje weet denk ik ook dat alles bij andere mensen doorgaat en zelfs voor jou als je zwanger zou zijn....maar ze zal t er best wel moeilijk mee hebben maar dat hoort erbij..hoe hard t ook is!!ik weet t uit eigen ervaring maar je gund andere ook t beste dus kan je er mee leven,tenminste zo denken wij.......

nou allemaal super bedankt voor t zingen hahah en feliciteren leuk!!! en ik moet ook zeggen dat we vanmorgen maar weer eens flink geknuffleld hebben ivm dat ook mijn ei nog kan komen.....en ik heb wel 10 min met mijn benen omhoog gelegen hahaha ja ook ik !!!!
seits mimi kitty tessa heel veel succes in komende dagen!!
als ik iemand vergetn ben sorry,,,,,
xxx
ik cheq straks nog ff

doei lilian

ooh ik was vergeten de namen te kleuren daarom nog een xtje hihi
tot straks nog x

Terug
Bovenaan