September dan een vruchtbare maand?

hoi ken

he shit zeg!!!!!!!!!!!!!!ik weet wat jw bedoeld je kijkt je wezeloos op z'n zw test!!! je wil gewoon die 2 e streep zien!!!zooooooo kut als er niks komt....
maar ze zijn er nog niet en j
e weet nooit !!!!maar hou in je achterhoofd dat je toch ongie word hoe kut t ook is......
ik had precies t zelfde als jou ...dag 10 mijn innnsteling en dan maar wachten he ...nouououououou....en die zwangerschapskwaaltjes !!onze lichaamen geven ons gewoon wat we vragen lijkt t wel..........
maar normaal let je nergens op en nu voel je elk buikkrampje [ikkke tenminste]en das niet funny!!!een voordeel we leren ons lichaam een beetje kennen {!}{?}
maar hou nog ff vol gooi er volgende week gewoon nog een testje tegenaan en WIE WEET?????
duim heeeeel veeel   voor je!!!!!!!!!

sjors: hahha leuke dokter   hij moest eens weten !!!! nou we zijn benieuwd he ......spannend..
en voor iedereen die ongie is geworden K   T , maar kop op we gaan met z'n alle naar oktober!!je staat niet alleen ....klaag huil praat lekker op ons forumpje en we worden allemaal één keer zwanger!!![helaas andere eerder dan ons he, hihihi neeee we gunnen t iedereen maar iedereen denkt "ik wil ook!!!!!!!"]

alle knuffelende mensen >>have fun hihi!!
en de wachtende : de tijd gaat stiekem toch snel hou t leuk en je bent zo op je nod!!

nou ik ga lekker koffie drinken bij mijn ouders [nee dit is niet standaad hahah] mijn schatje is nog ff met diva[hond] naar de duinen   en ik moet nu echt gaan douchen hahah
ik kijk straks nog ff of er nog iets leuks is te melden.....

xxxx
lilian

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje

Ook hier zijn de RD's gearriveerd. Op dag 26. Voor mijn volgende cyclus ga ik nu ook maar even uit van 26 dagen.  

NOD Lijst September:

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 6   september Tanja, 25 jaar, 2e rondje, 2e kindje
nod 6 september Footje  26 jaar    heel lang bezig , 2e kindje
nod 7 september, patricia 29 jaar 7e ronde , 1e kindje
nod 10 september lilian 30 jaar 1e na vroeggeboorte storm en daan 3e kindje[in ieder   geval deze week van 10/15 sept....hoop dat ik niet super uitloop met cyclus!!!]NEG.NEG.NEG.!!!!WANNEER NOU ONGI?
nod 10 september mier1980,8e ronde,1e kindje(cyclus 25/8dagen)dit is dag 27op dag 25 al
nod 11 september: Sjors25, 26 jaar, 1e ronde, 1e kindje  (cycles 28-38) op dag 30
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindje ZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!!!
nod 12september vlinder 10e ronde 1e kindje
nod 13 september liesje 33 jaar 2e ronde 3e kindje
nod 14 september ashley 29 jaar ? ronde 1e kindje
nod 15 september wietske 37 jaar 2e ronde 1e kindje, ONG! 12 sept
nod 16 september nathasja 22 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 16 september DeeDee73 33 jaar ??e ronde 1e kindje  
nod 17 september knutseljuffie 24 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 17 september Angie75 32 jaar, 2e ronde 2e kindje
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 20   september yvonne 26 jaar 2e ronde 1e kindje
                                                       Ken 26 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 22 september Seits 26 jaar 2e ronder 1e kindje   LILIAN JARIG *31*!!!HOERA!!!!!
nod 23 september Tessa 33 jaar 1e ronde 1e kindje
nod 24 september Mimi, 27 jaar 2e ronde 1e kindje
nod 25 september kitty 27 jaar 3e ronde 2e kindje 1e overleden,Danny*
nod 25 september Ikke35 35jaar 8e ronde 3e kindje, incl.miskraam mei
nod 25 september Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje
nod 25 september dong 123 21 jaar 1 ronde, 1e kindje
nod 25 september Joyce, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 25 september mamaroos 31 jaar. 2e ronde, 2e kindje
nod 26 september starsxxx, 22 jaar, 1e ronde, 1e kindje
nod 27 september niesje25 27 jaar 2e ronde 2e kindje
nod 28 september nicole 24 11e ronde 2e kindje na miskraam januari
nod 29 september jpctje 24jr 6e ronde 1e kindje

NOD Lijst Oktober

nod 3 oktober,bezig bijtje,15e ronde,1ste kindje
nod 3 oktober,mier 1980,9e ronde,1e kindje,cyclus 25/28 dagen dit is dag 25
nod  7 oktober Patricia 29 jaar, 8e ronde, 1e kindje
nod 7 oktober mama30, 25 jaar, 1e "echte" ronde, 2e kindje
nod 8 oktober wietske 11, 37 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen.
nod 11 oktober Sjors, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, (uitgegaan van 38 dagen)
nod 11 oktober Tanja, 25 jaar, 3e ronde, 2e kindje (uitgegaan van cyclus 31 dgn)
nod 13 oktober Nathasja, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 27 a 28 dagen
nod 18 oktober Joyce, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus 26 dagen
nod 20 oktober Yvonne 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Seits 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje

Hoi allemaal,

Wat is er weer een hoop geschreven! Ik ben nog steeds lief aan het temperaturen en m'n temp. is nog steeds hoog en nog geen tekenen van de rd's. Hopelijk blijft dat zo.

@Seits, wat jammer dat je test negatief was, en dat de rd's zijn gekomen. Laten we hopen dat oktober lekker vruchtbaar is
@Tanja, wat verschrikkelijk voor je schoonzus (voor jullie allemaal natuurlijk). Heel veel sterkte in deze moeilijke periode....
@Lilian, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ben je nog goed aan de knuffel, want je weet maar nooit. Voor jou zal dat temperaturen ook goed zijn, dan weet je een beetje of de rd's al in aantocht zijn. En ik vind het niet irri, ik wordt elke dag vanzelf  om 7.30 wakker (soort van ingebouwde wekker ofzo). Op www.fertilityfriend.com  kan je alles heel makkelijk invullen en krijg je een mooie grafiek.
@Sjors, haha is die dokter helderziend???? Zou wel heel erg mooi zijn als hij gelijk heeft. Ik zal voor je duimen meid! Werkse vanacht!
@Mimi, spannend maandag je nod, ik hoop dat de rd weg blijven, wel knap van je dat je pas vrijdag wil gaan testen! Ook voor jou ga ik keihard duimen!
@Mama30, lekker geknuffeld? Wat een grappig verhaal dat je vriendin aan je ogen kon zien dat je zwanger was. Hopelijk ziet ze het 6 okt ook!
@mamaroos, Hopelijk heeft de pendelaar gelijk en heb je maandag een positive test in handen! Succes!!!!!
@Joyce, angie  en dong123, balen dat de rode duivels zijn gearriveerd, op naar de volgende ronde!
@Ken, potverdikkie geen streep! Misschien was het nog iets te vroeg om te testen en had je niet genoeg hcg? Hopelijk heb je de 29e goed nieuws!!!!
@Gipsyd, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!!!
@Niesje, ook spannend voor jou. Heb je al zwangerschapskwaaltjes? Afwachten dan maar he? Meer kan je niet doen!
@iedereen die ik vergeten ben, sterke met wachte op je nod of knuffelse!

Het is hartstikke mooi weer, dus daar ik is ff van genieten! Staks gaan we gezellig bbq-en met de hele straat! En toevallig 3 stellen bij ons in de straat, hebben allemaal net een babytje gekregen. (3 jongetjes) Hopelijk woon ik in een vruchtbare buurt!!!!

Fijne dag allemaal!

Liefs Evelien

Goedemorgen allemaal, Ohh sorry goedemiddag, hihih.

Ben net opgestaan , lag zo lekker in bed, gisteren een laat feestje gehad, en dan is het toch ff lekker om te blijven liggen. Vanavond heb ik een korte avonddienst, ook wel een lekker, en dat komt nu ook goed uit.

Sjors; Op zich wel een grappig gebeurtenis gisteren avond op het werk!!! Ze moesten eens weten, hihihi. Maar misschien denken ze het nu wel! Ik zou ook denk ik wel een rode  krijgen. Toch sta je dan wel een beetje voor ... (aap zeg maar).
Ik hoop het voor je dat die arts het bij het goede eind heeft!!

Ken: Wat jammer dat de test neg. is. Hopen dat het te vroeg is. Deze week nog maar eens testen als de RD er nog niet is.

Dong en seits en angie: Balen!! De ! Even een keer slikken en dan weer positief denken: op naar volgende week: dan kan het knuffelen weer beginnen!

Lilian: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Een leuke dag gehad?

Tanja: Wat erg voor je schoonzusje. Ik snap dat je je erg dubbel voelt, nu je zelf bezig bent.

Niesje: Ik leef met je mee deze week. Heb morgen mijn NOD van 24 dagen, maar hou toch rekening dat het 28 dagen kan zijn. En dat heb ik mijn NOD 28e net als jij! SUCCES

En iedereen die ik ben vergeten:succes met het knuffelen, wachten op je NOD of je RD 's wegkijken!

Hier is alles nog rustig, ik heb wel al heel de week een vaag gevoel in mijn buik, net alsof mijn darmen overhoop liggen(soort krampen). Soms een misselijk gevoel.
Misschien zijn het ongi klachten, misschien ook niet. Ik wacht gewoon af.
Vind het nu wel extra spannend worden!

Groetjes  mimi

Hallo lieve meiden,

De afgelopen dagen heb ik niet zoveel tijd gehad om te schrijven, maar poe he, wat zijn er veel dingen gebeurd... Voor iedereen met de rd''s in de slip: wie weet was dit voorlopig wel de laatste keer... Ik hoop het heel erg voor jullie! Voor de meiden die nog moeten wachten: hou vol, nog maar eventjes! Het is ook zo spannend...

Sinds mijn bevalling heb ik een bijzonder onregelmatige cyclus, van wel 4 maanden soms! Gaat niet goed dus, en ik moet over drie weken weer naar de gyneacoloog... Maar gister zag ik ineens van dat plakslijm, dus ik riep mijn geliefde: VULLEN!!!!!! Na een stomend onderonsje heb ik het gevoel dat het nu wel eens raak zou kunnen zijn... Nu maar weer wachten, grrrr... Dus Lilian, ik snap een beetje wat je voelt....

Vette kusjes en een hoop vruchtbaarheid gewenst van WIDD

He getsie meiden, ik lees hier veels te weinig goed nieuws!

Angie75, dong123, Seits, Joyce, he verdorie de red devils hebben flink toegeslagen zeg Hopelijk beter nieuws in oktober.

Ken, verdorie meid dat is effe een domper! Stiekem ga je toch hopen dat het echt zover is.

Evie L8, spannend hoor, 25ste is je NOD toch? Heb jij al een voorgevoel?

Mimi80, ik heb op de lijst mijn NOD ook wat later staan omdat mijn cylcus varieert, maar het word dus voor ons beiden een spannend weekje.

Walrusindop, hihi ik hoop dat het vullen goed gelukt is haha.

Ik heb nog steeds een vaag ongi gevoel in mijn buik. En een grote dikke puist om mijn kin hihi. Ondanks dat we weinig hebben kunnen klussen deze maand heb ik toch de hoop dat het raak is. Maar misschien houd ik mezelf wel voor de gek.

Zo en nu ga ik nog even lekker genieten van deze zonnige dag.

Hi Meiden!!

Ben 2 dagen niet (lees: af en toe even spieken)op het forum geweest en moet heel wat nalezen!!!

Lilian: Hoe was je verjaardag gisteren??

Joyce/Dong123/Angie&Seits: Wat jammer dat jullie Ongi zijn geworden! Op naar de volgende ronde.. met ons!!

Tanja: Wat erg van je broer en schoonzus!! Ik hoop dat ze snel weer zwanger mogen zijn!!! (het positieve is...Dat ze wel zwanger KUNNEN raken!!!)

Roos: nog 1 dagje!!!! Spannend!!!

Gipsyd: Gezellig dat je nog even komt buurten!! Ze zeggen dat die rugpijn en ongikrampjes er bij horen!! Je baarmoeder is aan het groeien en wennen.Op naar de eerste keer verloskundige!!

Sjors: Ooohhh!!! Wat een gedurfde uitspraak van die man!! Ikhoop dat hij gelijk krijgt!!! hahah!! Ik kan me voorstellen dat je even met je  mond vol tanden stond!!   Maar oh wat hoop ik voor je dat die man gelijk heeft!!!!

Mimi: hoe is het bij jou??

Ken: He.. een neg test!! bah!! Ik zou gewoon afwachten tot je ongi komt en anders bij 10 of 14 dgn overtijd nogmaals testen. BALEN!

Evie L8: OH! ook spannend bij jou!! Ik hoop dat jij goed nieuws hebt binnen kort.. Het word wat te rood op de lijst!!!

WIID: Wat goed!! Hopelijk is het vruchtbaar slijm geweest en breng je binnekort goed nieuws!!

Niesje: Ik duim voor je!!!

Nou hier weet ik het haast wel zeker dat vrijdagavond de eisprong is geweest. Ik schreef al dat ik zo'n vaag kramp/pijn/steken had in mijn buik/zij/liezen, ach hele onderbuik!! Vorige week wel wat doorzichtig/waterig slijm gezien. We verwachten ons ei-tje eigenlijk vandaag. Nu heb ik echt dik wit slijm. Dus ik weet het haast wel zeker dat ons Ei-tje vrijdag was. Vorige maand was het voor mijn gevoel veel duidelijker te zien dat vruchtbaar slijm... nou ja geen cyclus is het zelfde.

We hebben in iedergeval de zondag/dinsdag/woensdag/ vrijdag direct toen ik die kramp/pijn/steken kreeg en gister geknuffeld. Ook vandaag knuffelen we maar gewoon verder.
Dit moet ip toch genoeg zijn geweest??

Dus eigenlijk is het wachten voor ons ook begonnen. 7 okt here we come!!!!

Fijne zondag!!

XXX mama30

Terug
Bovenaan