September mama's

Hallo allemaal,

Heb het goede nieuws inmiddels aan mijn 2 kinderen verteld en ze vinden het fantastisch. Hoe zit dat bij jullie? Wanneer gaan jullie het blijde nieuws delen?

hoi allemaal,

Wat leuk, een forum om te kletsen over je zwangerschap.
Ik ben ook een van de gelukkigen, ben nu ongeveer 5 weken zwanger.
Ben 2x eerder zwanger geweest, bij de eerste ging het al na 5 weken mis.
De tweede keer kreeg ik een gezonde jongen. Mike is nu 7,5 maandjes oud.
Deze keer ben ik spontaan zwanger geworden, de vorige keer ging het na lange tijd bij het ziekenhuis te hebben gelopen via IUI.

De 26ste heb ik mijn eerste echo, ben heel benieuwd hoe of wat.
Ik voel wel wat pijn aan de rechterkant van mijn buik af en toe en heb een klein beetje bruine vloed verloren. Maar dat is nu weer helemaal weggetrokken gelukkig. Het is gewoon afwachten tot de echo. Ik ben wel heel benieuwd hoe of wat verder!
Ik heb verder weinig klachten, op af en toe hoofdpijn/ bloedneuzen veel naar de wc en vermoeidheid na dan. Ik herken wel veel dingen van mijn tweede zwangerschap, dat ik heel gek ben op tomaten, brood met pindakaas en om de haverklap naar de wc moet om te plassen.
Herkennen jullie daar wat in?
Hebben jullie al wat vertelt aan je omgeving?

groetjes,
Gipsey

Hoi allemaal,

Hoera, ik ben ook zwanger, ik kan het nog steeds niet geloven maar het is toch echt zo. Uitgerekend op 13 september. Ik heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige en hier kan ik begin februari terecht. Heel spannend allemaal.

Ik heb tot nu toe nog weinig lichamelijke klachten: iets vermoeider aan het einde van de dag en last van maagzuur. Dat is wel een naar kwaaltje. Ik was hier altijd al wat gevoelig voor, maar nu heb ik er zelfs 's nachts last van dat ik er wakker van wordt. Maar Rennie's doen wonderen! Hopelijk blijft de misselijkheid me bespaard...

Het is wel lastig om het voor de buitenwereld nog even geheim te houden. Ik zou het zo graag aan mijn familie vertellen maar ik wil eerst de echo afwachten. De verloskundige drukte me op mijn hart te genieten van mijn hele zwangerschap, ook van de periode waarin het nog een 'geheimpje' van ons samen is.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen in de komende 9 maanden!

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik ben net als jullie in blije verwachting!! Jippie!! Ik ben 15 september uitgerekend (denk ik) maar 19 februari gaan we naar de VK en zullen we het zeker weten. Het enige kwaaltje wat ik tot nu toe heb, zijn enorme buikkrampen/steken/menstruatieachtig gevoel, maar dat kan er bij horen......voor de rest tot nu toe nog nergens last van.....

hallo alle aanstaande mamma'"s!!

ja hoor ik heb ook een test gedaan, en ik ben ZWANGER!!!!
oh oh wat ben ik in de war want het is mn eerste....
ben nu 5 weekjes onderweg, dus er kan nog van alles gebeuren, maar daar
ga ik maar niet van uit!
heb even alle berichtjes gelezen en ik heb eigenlijk weinig last,
behalve dan pijnlijke borsten en vermoeidheid...
16 sept. ben ik uit gerekend, heb al even contact gehad met de vk,
en 2 feb. heb ik mijn 1e afspraak!
SPANNEND...

succes allemaal.....

Hallo dames,

Gefeliciteerd allemaal. Ik word ook een septembermama! Als alles goed gaat wordt ons Pril Geluk (vandaar PGtje) 18 september geboren. Ik heet Eline, maar die naam was al in gebruik.
Volgens de test ben ik zwanger, maar ik heb echt nergens last van. Alleen een beetje gespannen boobies. Merk dat ik door het ontbreken van moeheid en misselijkheid juist onzeker word! Tja, iedereen zijn ding.

Het is ons eerste kindje en ook mijn eerste zwangerschap. Een grote ontdekkingsreis dus!

Succes allemaal met de kwaaltjes! Ik wacht geduldig tot die van mij verschijnen.

Eline  

Terug
Bovenaan