September mama's

Hey alle aanstaande moeders!!!!!!

Allereerst gefeliciteerd allemaal!!

Hoera ik ben ook zwanger! Heb vorige week een test gedaan en deze was positief!!

Ik ben, als het goed is, 10 september uitgerekend
Ook voor mij is dit de eerste keer zwanger. Erg spannend allemaal!!!!
Tot nu toe nog niet heel erg veel kwaaltjes. 's Avonds alleen erg moe.....
Ach ja hoort erbij, zullen we maar zeggen.

Groetjes Pam

Hallo,

Ik wil me ook graag bij jullie aansluiten: want ik ben zwanger!!!!!
Wat gek om te typen, haha....
Ik ben 27 en dit is onze eerste zwangerschap. Ik ben in ronde 3 zwanger geworden en vanmiddag belt de VK me terug voor een eerste afspraak. Weet niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar volgens de computer ben ik 14 september uitgerekend.  Wat spannend allemaal.

Ik heb helemaal geen zwangerschapsklachten ( denk ik). Ik slaap alleen erg slecht, ben veel wakker, misschien ook van alle spanning. En ik ben in een soort enthousiaste roes ( heb juist erg veel energie), herkend iemand dit???

Het lijkt me erg leuk om hier ervaringen uit te wisselen, hopelijk gaat het goed met iedereen,

Groetjes Saskia

Hoi meiden,

Het is nog heel onwerkelijk maar vanmorgen op dag 47 van mijn cyclus heb ik EINDELIJK positief getest!
Ik ben dus zwanger!!! JIPPIE!!! Ben echt door het dolle!
Ik heb de volgende kwaaltjes (waardoor ik toch dacht, ondanks negatieve testen zwanger te zijn)
-Vaak plassen (vooral s'nachts!)
-Gevoelige, zware borsten
-stemmingswisselingen (heel gezellig hahaha)
-af en toe beetje ongipijn.

Verder voel ik me prima, ik heb vandaag al twee testen gedaan van verschillende merken en allebei geven ze het echt aan!
Meiden ik ben zo blij!

Jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd en het lijkt me heel leuk om tot september alles met elkaar te delen!!

Mijn gegevens:

Missy, 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 zwanger geworden, uitgerekend 09-09-2009!

Veel liefs!!!

Hoi,
Ik heb me gister getest en het was postitef  uitgerekend +/- 30 september.
dit is mijn eerste zwangerschap, en ik voel me eigenlijk heel erg goed.
groetjes
Mirel

Hey,

Je kan de "hoe-lang-ben-ik-zwanger-meter" bij babybrabbel.nl maken en deze dan kopieren naar hier.
Moest ook even zoeken hoor! Haha. En dan staat het bij het kopje interactief, en dan banners.

Groetjes Pam

Terug
Bovenaan