September!!

<p>Eindelijk September! Ook al kan het bij mij nog oktober worden ? (30 sept uitgerekend) heb er onwijs veel zin in maar vallen de laatste weken bij jullie ook zo tegen? Ik ben opeens misselijk, me vingers zijn smorgens mega opgezwollen en pijnlijk van het vocht en het is echt hier wel een beetje een alles zit lichamelijk tegen nu periode. Gelukkig wel verlof nu! ? nog een paar weekjes ❤️</p>

Ik ben zelf 24 oktober uitgerekend, Ik ben ook al aan het aftellen. Het moet nog even blijven zitten, maar ik ben er klaar voor en eigenlijk helemaal klaar met die buik ?

16 september uitgerekend! Zoooo klaar om haar te ontmoeten. En kan ook niet wachten tot ik mijn lichaam weer terug heb ? ben ook benieuwd naar hoe de bevalling me af gaat haha.
succes met de laatste loodjes dames!

Hier over een week uitgerekend van de 3e!!
En echt al weken helemaaaaaal klaar mee hihihihi.
Gister lekker met de Kids gezwommen en niet bij de pakken neer gezeten, en nu voel ik me gelukkig een stuk meer opgeladen!
Wat krijgen jullie? Jongen/meisje 1e kindje?

Hier over een week uitgerekend van de 3e!!
En echt al weken helemaaaaaal klaar mee hihihihi.
Gister lekker met de Kids gezwommen en niet bij de pakken neer gezeten, en nu voel ik me gelukkig een stuk meer opgeladen!
Wat krijgen jullie? Jongen/meisje 1e kindje?

?? Bijna dezelfde datum! Hier 29 september. Hoop toch echt wel dat het een september baby wordt? kwaaltjes helaas al de hele zwangerschap al bekend mee. En sommige ervan helaas ook wel in extreme mate. Dikke vingers en voeten ook zeker aanwezig hier. Gelukkig slaap ik sinds een paar dagen wel weer beter waardoor ik die laatste loodjes weer beter trek. Was er echt zooo klaar mee? Succes alle september mama's to be. Op naar veel mooi babynieuws ???

?? Bijna dezelfde datum! Hier 29 september. Hoop toch echt wel dat het een september baby wordt? kwaaltjes helaas al de hele zwangerschap al bekend mee. En sommige ervan helaas ook wel in extreme mate. Dikke vingers en voeten ook zeker aanwezig hier. Gelukkig slaap ik sinds een paar dagen wel weer beter waardoor ik die laatste loodjes weer beter trek. Was er echt zooo klaar mee? Succes alle september mama's to be. Op naar veel mooi babynieuws ???

Terug
Bovenaan