September!!

Hier de 24e uitgerekend van de 2e. 
Ik slaap al een ruime week niet meer. Deels door maagzuur maar ook gewoon last van mijn buik tijdens het liggen.. Hij zit in de weg! 
Ik heb met de baby afgesproken dat hij in week 38 mag komen, hopelijk luistert hij.. ?

Ik van de eerste, een meisje. Buik zit mij ook in de weg en draaien snachts is n ramp, doet zo’n pijn en kost mega veel kracht. Heb vannacht voor t eerst (gelukkig voor t eerst) meer wakker gelegen dan geslapen ☹️ 

Wat fijn , een nieuw september topic. De andere was ineens onoverzichtelijk geworden hihihi. 
Hier zwanger van ons 3de kindje. Een meisje en 27ste uitgerekend. De nachten variëren.  De ene keer lig ik wel paar uurtjes wakker nadat ik heb geplast, dr ander keer val ik direct in slaap gelukkig.  (Nog)Geen maagzuur en ook geen vocht in vingers enzo. Heb weinig te klagen maar toch ben ik er klaar mee hahah ze mag van mij gewoon vanaf volgende week vrijdag komen hoor hihi. Wat spannend allemaal weer hè! 
Wie wilt graag thuis bevallen en wie ziekenhuis 

Wat fijn , een nieuw september topic. De andere was ineens onoverzichtelijk geworden hihihi. 
Hier zwanger van ons 3de kindje. Een meisje en 27ste uitgerekend. De nachten variëren.  De ene keer lig ik wel paar uurtjes wakker nadat ik heb geplast, dr ander keer val ik direct in slaap gelukkig.  (Nog)Geen maagzuur en ook geen vocht in vingers enzo. Heb weinig te klagen maar toch ben ik er klaar mee hahah ze mag van mij gewoon vanaf volgende week vrijdag komen hoor hihi. Wat spannend allemaal weer hè! 
Wie wilt graag thuis bevallen en wie ziekenhuis 

Hi!!
Hier was het eigenlijk de bedoeling een augustus baby (28-08-19 uitgerekend) maar nu inderdaad toch een september baby.
Ons 1e kindje, een meisje :)
Ze ligt al vanaf week 32 volledig ingedaald met haar hoofdje dus heb altijd gedacht dat ze veel eerder zou komen. Zegt dus alleen helaas niks want mevrouw vind het volgens mij nog helemaal prima in mama’s buik.
Echter ben ik er zelf helemaal klaar mee en weet ik niet hoelang ik het nog volhoudt :-( Zo’n last van mijn bekken/benen en slapeloze nachten.
En hoe dichterbij het komt hoe banger ik wordt dat ze niet uit haar zelf wil komen. Vrijdag heeft de verloskundige gekeken maar heb nog niets aan ontsluiting. Morgen komt ze weer kijken. Weten jullie wat de vervolg stappen zijn als je maar geen ontsluiting krijgt? Ze willen toch dat de baby vóór week 42 uiterlijk komt?
Hopelijk komen de andere kleintjes allemaal gewoon lekker op tijd :)

Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en dan een bad bevalling. In Rotterdam hebben ze alleen maar 1 bad waarin je kunt bevallen en als die bezet is heb je dus pech. Wordt dus nog afwachten of dit mogelijk is, maar volgens mij mag ik sowieso niet in een bad bevallen als ik ingeleid wordt dus denk dat ik me er sowieso niet teveel op moet verheugen :p

Onze jongen wil ook nog niet komen terwijl ik nu 40+5 ben.. Hij is nu al lekker eigenwijs want hij gaf al een aantal weken alle signalen af te willen komen maar helaas ;-). Ik hoop op vandaag en anders word ik aanstaande dinsdag gestript.
Veel succes iedereen met de laatste loodjes!
@ Ashh: waarom switch je niet naar het Sophia? Daar heeft iedere kamer een bad waarin je mag bevallen. Ik had ook naar het Ikazia gekeken (voor mij dichterbij) en daar hadden ze maar één bad.
Ze willen inderdaad dat je voor 42 weken gaat bevallen. Ik krijg bij 41+4 een afspraak in het ziekenhuis voor een echo om te bepalen hoeveel vruchtwater er nog is als hij er dan nog niet is. Aan de hand van die echo wordt een datum voor inleiden afgesproken. Ik hoop met alles dat ik heb dat het niet nodig is want ik ga ook voor die natuurlijke badbevalling ;-).

Terug
Bovenaan