September!!

Ik zag het in het andere topic helaas ook niet meer haha, ? ik wil ook graag weeen opvangen in bad, ik beval in Harderwijk. Daar zijn 2 baden, ik woon zelf in Lelystad maar daar is helaas geen mogelijkheid meer om te bevallen ?

Haha wat grappig dat iedereen hetzelfde heeft: Slechte nachten, niet kunnen wachten tot de baby komt, nieuwsgierig zijn, aftellen, haha! Hier precies hetzelfde ? Morgen 38 weken zwanger (16-09 uitgerekend) en ben er ook klaar mee. Niet eens zozeer fysiek want voel me echt best prima nog, maar meer mentaal. Wil mijn kleine meisje zooo graag bij me hebben nu..❤ 
Ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen, ik heb een medische indicatie ivm mijn bloeddruk. Ze laten me tot maximaal 40 weken doorlopen en als ze er dan nog niet is, gaan ze me inleiden, dus voor mij nog uiterlijk 2 weken. Maar hoop echt dat ze zich voor die tijd zelf meldt.. ??

Hier 38+5 vandaag. Zwanger van ons eerste kindje, een jongetje.
Ik ben er ook al wel klaar mee. Slechte nachten vooral. Ik heb zo naar die 37 weken toegeleefd, dat het nu al als extra tijd voelt. Dus hopen dat ie zich snel komt melden...
Ik wil graag in het geboortehuis bevallen. Mocht ik dan medisch worden, dan ben je gelijk in het ziekenhuis. Geeft mij wel een fijn gevoel. Dan is het nog wel hopen dat ze plek hebben.

Ik 25 september uitgerekend van ons eerste kindje. Geslacht is nog niet bekend. Dus een mega verrassing als het zover is..
Ik ben nu al wel klaar met zwanger zijn 36+4.. Maar dat komt meer door dat het steeds slechter gaat met mijzelf. Vanacht een horror nacht gehad en daar kan ik niet zo goed mee handelen want ik ben echt een slaapkop..
Zoals hier meerdere zeggen draaien snachts is een ramp. En die wc heb ik ook wel genoeg gezien snachts...  Dus op naar een goede bevalling zo snel mogelijk hahah. 
Waar ik beval maakt mij niet uit. Liefst wil ik thuis bevallen maar die 37 grens is nog niet bereikt dus als het nu komt wordt het ziekenhuis t/m woensdag want dan heb ik de 37 grens bereikt.
De kleine mag van mij iig komen. Ben zo te zien niet de enige die er klaar mee is hahah! 

Wij gaan op de open verloskamer in het ziekenhuis bevallen. Met alleen de vk en mijn moeder en man erbij. Niet medisch, maar gewoon prettig om op de plek te zijn waar ik geholpen kan worden als het nodig blijkt.
fysiek voel ik me opzich nog prima, waggel nog vrolijk rond. Hebben tot vorige week in de verbouwing gezeten en nu moeite met stilzitten haha. Wel is alles gelukkig klaar en mag ze wat mij betreft geboren worden! 
Vanaf week 32 is ze ingedaald en ze was woensdag weer flink gezakt zei de vk, maar ze lijkt het nog prima te hebben daarbinnen. Geen haast dus haha.

Hier 40+1, wordt de eerste en verwacht een jongen. Ik heb voor thuis bevallen gekozen, maar als het moet dan ga ik gewoon naar het ziekenhuis.

Hier 40+1, wordt de eerste en verwacht een jongen. Ik heb voor thuis bevallen gekozen, maar als het moet dan ga ik gewoon naar het ziekenhuis.

@ MariekeSep: Ik woon in Hendrik-Ido-Ambacht en mijn verloskundige deed een beetje moeilijk dat ik in Rotterdam wilde bevallen. Ikazia of Maasstad was e.v.t. nog een optie maar Sint Franciscus was eigenlijk te ver. Zij zei dat Ikazia het enige ziekenhuis was met bad. Vandaar dat ik daar ben gaan kijken met een info avond. Wist niet dat het ook kon in het geboortecentrum Sophia. Maar mag je daar echt in bevallen of alleen weeën opvangen? Weeën opvangen mag volgens mij overal wel in de ziekenhuizen maar als je dan gaat persen moet je in bed gaan liggen.
Nou ik hoop het ook echt voor je dat het alsnog gewoon een natuurlijke bevalling gaat worden! Fijn dat je ook zo goed geïnformeerd wordt bij je VK. Ik heb bij die van mij het idee dat ik echt overal zelf naar moet vragen.. dat is soms wel vervelend want geef wel vaak aan dat ik het niet meer zo zie zitten lichamelijk.
@ SeptemberMamaToBe: Ik had precies hetzelfde haha!! Ook echt naar die 37 toegeleefd en gedacht ze gaat eerder komen en alle extra tijd daar overheen zie ik als over tijd ofzo.. Nu zit ik inmiddels alweer 4 weken echt af te wachten tot dat ze eens een keer wil komen :p
Merk ook dat de mensen om mij heen met de dag zenuwachtiger worden, krijg zoveel appjes van en is ze er al??

Terug
Bovenaan