sex en zwangerschap

Ik ben 8 weken zwanger en heb weinig tot geen behoefte aan seks. Mijn man werkt 3 avonden in de week tot 11 uur en ik ben heel snel moe. Dat zal zeker meespelen. Ochtendseks heb ik geen kracht voor, omdat ik ook erg last heb van bloedarmoed. Ik moet eerst eten en even rustig op kracht komen en dan moet mijn man alweer werken. Ik vind het erg jammer, want voor de zwangerschap hadden wij een goed seksleven (zeker tijdens de klusweken!!!). Ik hoop wel dat die zin nog terugkomt.

Veel succes met jullie onderzoek. Zetten jullie de resultaten ook op dit forum?
 
HaLLO
Ik ben 19 weken zwanger van mijn eerste kindje, de eerste drie maanden moest ik niet aan sex denken, toen ik een week of 15 zwanger was had ik ineens zin in sex, maar heb nu ondertussen nog maar twee keer sex gehad. Ik ben of te moe, maar heb er ook weinig behoefte aan.
Hopend jullie hier mee te helpen.
Groetjes joyce
 
Ik droom wel meer over seks, maar in het echt heb ik er dus helemaal geen zin in. Mijn man vind het geen probleem, hij is er heilig van overtuigd dat het wel weer terugkomt. Daar ga ik dan ook maar van uit. Ben wel veel knuffeliger en aanhaliger, maar moet aan de daad zelf niet denken!!

succes met jullie onderzoek!
 
ik ben bijna 27 weken zwanger en wij hebben al een hele tijd geen seks meer.
ik kan het niet omdat mijn bekken te pijn doen en mijn buik veelste dik is.
mijn man vind het niet erg dat we geen seks hebben dus er is geen probleem.
succes veder met jullie onderzoek
 
zolang ik niet wist dat ik zwanger was - of niet zeker wist, dat was tot negen weken- had ik enorme zin, daarna niet meer.
spijt me voor mijn vriend, we hebben niet meer gesekst. Ik wil ook niet meer zo graag 'aangeraakt' worden. Heb ik meer rust voor nodig geloof ik.
Maar dat had ik altijd al. Ik denk dat het idee dat ik zwanger kon raken wel meespeelde in een verhoogd libido!

hmmm

succes met je studie
 
Ik ben nu 12 weken zwanger. We hebben wel nog seks, maar minder dan voordat ik zwanger was. Ik heb nu twee keer na de seks een bloeding gehad, waardoor ik wat meer gespannen ben tijdens de seks.
Ik heb er wel nog behoefte aan, ik zou nu niet helemaal zonder seks kunnen denk ik en ik geloof ook niet dat het voor je relatie goed is om het helemaal zonder te doen. Ook als ik een keer geen zin heb zal ik waarschijnlijk af en toe toch zin maken.
 
Terug
Bovenaan