Sex na de bevalling

Hallo,

Mijn verloskundige vertelde me vandaag dat ik ook nog een tijdje moet wachten met "geslachtsgemeenschap". Dit mn door de hechtingen die vandaag zijn verwijderd (ruptuur en hechtingen in mijn schaamlip)
De zin die is er, enorm zelfs, en bij mijn man al helemaal. Maar we wachten nog even en hij is ook heeeel tevreden met wat orale sex! (maar ook daar moet ie nog even op wachten, ben net een week geleden bevallen!)

Succes met jezelf inhouden en weer de "eerste keer".

Liefs Els,
mama van Quentin, 21.09

jemig net een week geleden en dan er al aan denken, het is nu precies een maand geleden en de schade is hier nog te groot hoor, zoiezo ben ik veelste veel bezig met onze Dean eigenlijk.

Ik ga pas denken aan seks als ik minimaal 6 weken na mijn bevallingsdatum ben, en dan ga ik nog voorzichtig zijn wat betreft alle hechtingen e.d.

Mijn  vriend heeft zin in mij maar niet in seks in het algemeen, zoiezo vind ie oraal bevredigen niets voor zijn vriendin, wij vrijen meer om het intieme als de werkelijke daad zeg maar...dus dan ben je al tevreden met een heerlijk lange zoenpartij of lekkere massage dat maakt het misschien makkelijker voor ons.

Ik geloof dat wij de na de geboorte van Anna (25-12-04) pas na een maand of 3 weer seks hadden. Kon me er eerder echt niet toe zetten. Nu na de geboorte van Isa (12-09-07) denk ik dat het ook wel een maand of 3 zal duren. De vorige keer deed de plaats waar het gehecht was erg zeer toen we het weer voor het eerst deden. Net of dat het helemaal weer opgerekt moest worden. Daar bereid ik me nu dus ook maar weer op voor aangezien ik ook nu weer gehecht ben. Gelukkig maakt mijn man er ook geen haast mee. Maar om al zo snel seks te hebben, ik moet er echt niet aan denken. En eerlijk gezegd denk ik ook niet dat het gezond is.
Bij de controle na 6 weken zet de huisarts bij mij gelijk een Mirena spiraal en tegen die tijd ga ik ook meer weer eens over seks denken, maar nu echt nog niet.

Ik ben met een ks bevallen en volgens mijn gyn en vk hoefden wij niet te wachten tot het vloeien over was.Doen we wel want dat gesmeer heb ik geen zin in.Volgens hen weet je zelf het best waneer het kan en je litteken het aan kan.

Terug
Bovenaan