Sex!

Hoi meiden

Misschien een prive gevoelige vraag maar hebben jullie nog vaak sex?
Ik zit ook zo te denken dat als we over een poosje weer voor een tweede gaan dat we dan echt wel meer sex moeten hebben om het niet jaren te laten duren.
Mijn man en ik hebben zo 1 en soms 2 keer per week sex en dan valt er al een week weg omdat we weer ongesteld zijn. Weinig eigenlijk.
Ik mis het wel maar vaak zijn we gewoon te moe of is onze zoon nog wakker en dan ga ik niet liggen sexen hoor.
Hoe zit dat bij jullie?

Groetjes Noomie, moeder van Thijs 4 maanden

Hoi,hoi,
Hier het zelfde verhaal hoor!! Het is minder geworden nu Evi er is. Dat was wel anders toen we probeerde zwanger te raken hihihi. Moe, Evi is nog wakker, Evi moet zo eten of ik  heb late dienst. En de sex plannen is ook niet echt romantisch hihihi
Maar ach, ik kom niks te kort en we genieten nu ook van andere dingen.

groetjes Sonja

ik durf het bijna niet te zeggen,maar wij hebben nog altijd 4/5   keer per week sex.ik vind het een erg leuke bezigheid en er zijn momenten genoeg dat boas slaapt en dan kijk ik mn man even ondeugend aan...of mn man word smorgens vroeg wakker met de nodige tintelingen daar haha..
alle cliche's liggen hier wat dat betreft in de prullebak;
leven op zn kop;niet echt
niet altijd een roze wolk;toch wel
chronisch vermoeid door uitputtende bevalling,gebroken nachten en weinig  rust overdag;
nope
geen tijd meer voor elkaar,sex of tijd voor jezelf;sorry,geen last van
ik prijs me er maar gelukkig mee,want raar is t niet als deze cliche's wel opgaan hoor.het zijn niet voor niets cliche's.je hoofd staat nu ws naar hele andere dingen en als je kindje veel aandacht vraagt en snachts kort slaapt is t niet vreemd als je te moe bent om sex te hebben.en zolang het bespreekbaar blijft en geen ergenis opwekt bij 1 van de partijen is t goed toch?en als je weer zwanger wilt worden word je vanzelf wel wat fanatieker in de 2e week na je menstruatie
groetjes kari

Toen het vloeien voorbij was ben ik mijn man een aantal keer bijna besprongen, haha! We hadden tijdens de zwangerschap bijna niet gesext omdat ik zo misselijke en moe was en ik had echt het gevoel dat we iets in te halen hadden. En die nachten waren toch al gebroken, dus dan kun je beter iets leuks doen als je toch wakker bent, nietwaar? Maar dat zwakte weer een beetje af. Afgelopen maand was wel een dieptepuntje wat dat betreft, met maar 2x sex maar...ik ben nu dus zwanger! HIhihi, het ligt dus meer aan de timing dan aan het aantal keer sex, hoor. Maar jullie begrijpen dat mijn man zijn hart vasthoudt voor de komende 9 maanden... Ik hoop dat het deze keer op sex-gebied beter gaat!

Groetjes,

Eveline

hoi hoi

nou mijn mannetje en ik hebben ook gewoon nog zowat iedere avond sex niks van   dat de kids er tussen komen ofzo om 9 uur liggen ze alledrie op bed en dan hebben wij het rijk voor onszelf heerlijk hahaha

doei doei !!

Hallo

Nou, misschien komt het door mijn BV dat de hormonen niet meewerken, maar mijn man komt echt wel wat te kort, hoor! Geen zin, geen zin en geen zin
.
Ik zou wel willen, want ik was eerder toch wel van de sex, maar nu.... Tis pet!

We hebben het tellen en schrijven 1x gedaan sinds 22 feb en dat was ook nog 'functioneel'. Ik wilde weten of het nog pijn deed, want dat was bij een eerdere poging zo. De drempel wordt alleen lager door het eens te proberen en meer dan dat was het niet.
Ik ben best jaloers op de stellen die (weer) vaak sexen!!!!

Rosanne, je bent niet de enige hoor!!! Komt vast door de borstvoeding, maar hier komt manlief ook wat te kort. Ik kan het echt niet helpen, maar ik heb gewoon helemaal geen zin. Kan het al bijna niet hebben als er alleen maar geknuffeld wordt.... Alles 'werkt' wel weer gewoon, hebben we al weer een paar keer uitgeprobeerd, maar ik kan er niet echt van genieten  . Ik heb de ervaring dat na de borstvoedingsperiode alles weer 'gewoon' wordt. Tja, en die borstvoeding ga ik er echt nog niet voor opgeven  .
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan