Sex!

We waren net weer een beetje op gang gekomen toen ik ziek werd. De laatste 6 weken is het er dus niet echt van gekomen (2 keer). Daarvoor vond ik dat we weer een normaal seksleven hadden, net als voor de zwangerschap. Voor ons betekent dat 1-2 per week en dan inderdaad met de menstruatie een week niet...
Ik heb namelijk onder normale omstandigheden een 48-urige werkweek en vaak nog opleidingsmomenten er naast, dus had ik niet zo vaak zin in seks. Te druk en dus te moe .

Dus in mijn ogen "doe" je het echt niet slecht hoor! Zo als wij altijd tegen elkaar zeggen: het is de kwaliteit die telt, niet de kwantiteit... Geniet ervan.

Groetjes, Karin

Ja Ruth, zou dat het toch zijn???
Ik had er al over gelezen tijdens de zwangerschap, maar volgens mij is het echt zo. En idd de borstvoeding ervoor opgeven... Noway! Het gaat net zo goed, ik heb sinds een maand het idee dat ik dit bwvs nog best lang vol kan houden.

Kari jij boft maar!!!

Tijdens mijn zwangerschap, had ik de hele tijd zin, dus we hadden ook veel sex, we woonden toen ook nog niet samen. Maar toen gingen we bij mijn schoonouders wonen, en het werd minder, Nu arjun is geboren hebben we helemaal geen sex meer. Wel af en toe de rest, maar de daad niet, en als we het proberen doet het pijn. ik ben spastisch, dus ik denk dat ik me niet kan ontspannen.

Ook denk ik dat het ligt aan dat we haast geen privacy hebben. En mijn man heeft daardoor geen zin. Ik wel...

wow 1-2 keer per week! hier is het 1-2 keer per 3 maanden!!!
Ik geef ook borstvieding dus het zal daar wel aan liggen! Nou sanp ik meteen waarom ze zeggen dat je veilig kan vrijen als je BV geeft

Dit klinkt heel bekend, ik geef ook BV en sinds de geboorte van Nick  hebben wij het wel 0 keer gedaan. ( hij is nu 3 maanden)
Als we eenmaal knuffelen is de wil er wel, maar dan lopen er (nou ja lopen ) er nog steeds 3 kids rond. Ýk ben blij als ik sávonds op mijn bed lig en val als ik Nick heb gevoed ook meteen in slaap.
Nog steeds geen goed excuus ???
Ik weet het, ik weet het. De wil is er echt wel.... en gelukkig krijg ik geen verwijten van manlief. Hij is zoooo lief.

Groetjes,
Monique mv Nick
(wel een raar gevoel hier even je ziel blootleggen)

1 of 2 keer in de week... daar zouden we hier voor tekenen. Met het eigen bedrijf was dat al niet of nauwelijks haalbaar en nu met Laura erbij...

Ik zou ook wel meer willen, maar je. Nu ligt Mattijs al sinds 18.00 uur te slapen en toen was ik nog bezig met Laura. Mattijs gaat weer op wacht om 0.00 uur en ligt dan weer om 6.00 uur in bed. Zo ziet het er hier zeker tot het weekend uit, dus dit wordt weer een week... Gelukkig ben ik ongesteld en zit dat me volgende week niet in de weg.

Groetjes Ilona

Bij ons is het nu ook maar 1 keer in de week of soms nog minder, maar ja het hoort erbij toch?. Zo'n kleintje is de pest voor je sexleven haha.  Toevallig moesten we er gisteren om lachen toen we in bed lagen en elkaar aankeken en zeiden: "morgen maar" hihi. Dus ik denk dat ik vanavond aan de bak moet!!! Gelukkig kunnen we er om lachen en weten we dat het wel weer goed komt.

Succes meiden, Petra

Nou voorruit, leg ik mijn ziel ook bloot...
Er zijn perioden dat het 1 x per 8 weken gebeurt, in mijn zwangerschap wel 3 keer per week (heeft zelfs de weeen opgewekt hihi) en nu met de nasleep van de hechtingen en de bv doe ik mijn best maar het doet nog pijn en op een of andere manier kan het me niet zo boeien / opwinden. Zo te lezen ligt dat dus aan de bv

Terug
Bovenaan