Sex!

ohh wat zou mijn vriend jaloers zijn op die stellen die 1 a 2 keer sex hebben in de week!

tijdens de gehele zwangerschap: 3 keer en sinds de bevalling al 2 keer (ook functioneel: om te ontdekken hoeveel pijn het nog doet, nou veel pijn!!!)

ik heb er ook echt geen zin in. ik geef ook bv, dacht altijd dat "geen zin in sex door bv" een bakerpraatje was. maar ik begin het toch echt te geloven.

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-06-2007 12:36:59'));

ik durf het bijna niet te zeggen,maar wij hebben nog altijd 4/5   keer per week sex.ik vind het een erg leuke bezigheid en er zijn momenten genoeg dat boas slaapt en dan kijk ik mn man even ondeugend aan...of mn man word smorgens vroeg wakker met de nodige tintelingen daar haha..
alle cliche's liggen hier wat dat betreft in de prullebak;
leven op zn kop;niet echt
niet altijd een roze wolk;toch wel
chronisch vermoeid door uitputtende bevalling,gebroken nachten en weinig  rust overdag;
nope
geen tijd meer voor elkaar,sex of tijd voor jezelf;sorry,geen last van
ik prijs me er maar gelukkig mee,want raar is t niet als deze cliche's wel opgaan hoor.het zijn niet voor niets cliche's.je hoofd staat nu ws naar hele andere dingen en als je kindje veel aandacht vraagt en snachts kort slaapt is t niet vreemd als je te moe bent om sex te hebben.en zolang het bespreekbaar blijft en geen ergenis opwekt bij 1 van de partijen is t goed toch?en als je weer zwanger wilt worden word je vanzelf wel wat fanatieker in de 2e week na je menstruatie
groetjes kari

Same here!!
Erg he... hihi

Groetjes,
Esther

5 weken na de bevalling een x geprobeert. Geen succes, want het deed zeer. 2 weken later weer een poging en toen ging het goed. Deed nog wel zeer, maar minder. Nu hebben we sex wanneer het ons uitkomt. Soms 4 dagen achter elkaar en dan weer 3 dagen niet. Wij plannen niks en we zien wel.
Net ongy geweest dus even een weekje niks gehad.
gr linda

Hier was de eerste keer al na 6 dagen naar de bevalling.

Hoevaak we het nu per week doen is heel verschillend. Maar goed het gaat toch ook niet om de aantallen, maar op de kwaliteit. We genieten er allenei van en komen absoluut niks te kort. Ik vind het wel best zo.
Geef trouwens ook borstvoeding. Soms wel lastig tijdens de seks, want dat komt soms aardig op gang. Maar daar lachen we dan maar om.

hier ook weer als vanouds. Sarah is nu 10 weken en ik geef borstvoeding. Moet wel zeggen dat we af en toe glijmiddel gebruiken. Drie weken na de bevalling hebben we weer voor het eerst gevreeën.En sindsdien is het weer helemaal als vanouds.

Liefs Liset, mama van Sarah 20-04-07

We hebben het een paar weken geleden weer gedaan. Voor het eerst sinds Arjun geboren is. Het was wel pijnlijk. Maar het was wel lekker!! Verder doen we het rustig aan.

Grappig...

Ik hoor jullie alleen maar praten over dat jullie je mannen te kort kunnen doen, maar uh believe it or not, maar mijn partner is de vrouw in huis dan. overigens ook altijd al geweest! Ik heb bijna altijd zin en hij niet
Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt hoor, maar wat mij betreft mag het vaker.
We hebben het er dan ook wel over gehad, maar hij geeft aan dat als hij een drukke werkdag heeft gehad dat z'n kop er dan gewoonweg ook weleens niet naar staat.

Ik vermoed dat het te maken heeft met de hormonen die hij vroeger ingespoten heeft gekregen oestrogeen en niet zo'n beetje ook i.v.m. groeiremming, hij is 2.03m.
Verder eet hij veeeel chocolade en is is echt een halve vrouw heb ik soms het idee. ik ben met telefoongesprekken vaak kort en spreek liever af, terwijl hij uren kan ouwehoeren

hahaha dus uh ik ben hier degene die tekort komt
Wij doen het gemiddels 1-2 x per maand
Als iemand nog tips heeft om deze vrouwelijke man om te turnen...graag!!!

Groetjes Dees

Terug
Bovenaan