Sex??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi meiden,

ik heb een vervelende vraag. Aja vervelend, het is te zeggen, is niet echt een alledaags onderwerp...
Ik vraag mezelf af of jullie het nog lukt om met je man/vriend te vrijen?

Ik vind het allesinds niet makkelijk meer... En was toch even benieuwd naar anderen.
Misschien een gekke vraag waar niet iedereen even graag een antwoord op geeft, maar toch even polsen of er zijn die er wel iets over kwijt willen.
Ik zit er gewoon ff mee...

Liefs,
van ons...

Hoi febeke,
ik snap wat je bedoelt meid want als je zwanger bent word het gewoon minder en vooral op het laatst.
je moet gewoon een ander standje nemen om er nog van te genieten
wij doen het ook nog maar gemiddeld een keer in de week hoor.
het kan wel eens voorkomen van twee keer maar dat is dan ook echt de top hoor.
vooral de laatste maand zal het wel helemaal niet meer gaan maar je bent ook immers zwanger he.
sommige vrouwen hebben hier niet zoveel last van.
sommige doen het heel de zwanger schap niet maar dat is ieders voor zich.
ik weet nog wel bij mijn eerste zwanger schap dat wij het op het laatste niet meer deden omdat ik het heel erg in mijn rug had.
als je er geen zin in hebt moet je het gewoon niet doen.
dat doe ik ook niet.
ik denk dat je man dat heus wel begrijpt.
gr lisette

Hoiiiiiiiiiiiiii!

Tjah ik herken je probleem heel goed. Sterker nog... ik heb al bijna één maand geen sex meer gehad met mijn man. Dit komt ook omdat mijn man moeite heeft met het idee dat er een (inmiddels vrij grote baby) in mijn buik zit haha...

Zelf heb ik geen moeite met sex, maar ja, je moet het samen leuk blijven vinden, anders houd het gewoon op. Er  zijn genoeg alternatieven, bijv. romantisch uiteten, en gewoon genieten van elkaar nu je nog even saampjes bent. Ik moet je eerlijk zeggen, ik vind het wel jammer dat we geen sex meer hebben, maar ik heb het er dubbel en dwars voor over!!!

Succes!

Groetjes José 30 weken zwanger

Hallo,

Bij ons is er tot nu toe  qua sex niet zo veel veranderd. Na de komst van de 1e was de frequentie al wat naar beneden gegaan. Daarnaast heeft mijn man wisselende diensten waardoor wij elkaar om de week een week  amper zien. Bij mijn eerste zwangerschap had mijn man ook moeite met het idee dat er een kind in mijn buik zat. Nu heeft hij dat niet. Wordt nu (29 weken zwanger) wel wat aanpassen. Niet alles is meer mogelijk en niet alle standjes  voelen  altijd prettig. Moet zeggen dat ik  sommige ook  wel pijnlijk vind. Het is dus even behelpen. De zin in sex begint bij mij daarom  nu ook wel een beetje af te nemen.

Groetjes sabine

Sex??? Wat is dat??? Dat doe je toch alleen om zwanger te worden!!!

Dat is denk ik hoe mijn man er over denkt... Sinds ik zwanger ben hebben we het een keer of 3 gedaan! In het begin vonden we het allebei prima even een pauze te hebben (doordat ik zeer onregelmatig ongesteld was  kostte nog al wat verplichte rondjes voor ik zwanger raakte) maar sinds mijn buik echt dik is vind hij het zielig voor de baby en hebben het maar een keer of 3 gedaan.  

Ik ga er maar vanuit dat het iets tijdelijks is en dat het straks allemaal weer goed komt. Op het moment heb ik ook zo vaak last van maagzuur dat rustig liggen eigenlijk ook best lekker is...

Hoi febeke

Nou wij hebben vorige week sinds lange tijd weer gevreeen, maar het is mij heel slecht bevallen. Ik had nadien ontzettend veel pijn in de buik, bekken, rug en benen.
We gaan dit dus ook niet weer doen, heb warme kruiken etc moeten pakken.
Ook moet ik zeggen dat ik er niet echt van kon genieten, zat toch de hele tijd met de kindjes in gedachten en dat er al melk uit mijn borsten komt, dus daar mocht ie ook niet al teveel aan zitten.

Weet je strakkies een poos na de bevalling komt het allemaal wel weer.
Mijn man zit er niet echt mee als we de daad ff niet doen.

Liefs plodder.

Nou wij hadden hetzelfde al sCU..... effe een dip. Ik moet eerlijk zeggen dat de mindere zin bij mij vandaan komt.

Normaal heb ik geen moeite er mee en wil wel vaker, maar nu hoeft het niet zo van mij. Misschien omdat ik mij echt een kamerolifantje voel en dus niet aantrekkelijk.....

Bij mijn eerste had ik dat echt niet, toen deden we het nog tot ik 36 weken zwanger was. Toen vond ik het de laatste keer echt niet meer leuk....dus pas na het herstel van de ks hebben wij toen weer sex gehad.

Maar nu......ik wil nog wel, maar minder vaak. Mijn man heeft er wel alle begrip voor , maar ik vind het zo zielig voor hem.......

gr mama van MD

niet alleen voor hem trouwens hoor! Ik mis de intimiteit wel als echtpaar........

Terug
Bovenaan