Hoi hoi meiden,
allereerst bedankt voor jullie reacties...
Nu, mijn man maakt er ook totaal geen probleem van.
Maar van zondag op maandag nacht kreeg ik na het vrijen enorm veel pijn, drukkende pijn, precies dat ons kleintje eruit wilde.
Ik wist niet wat te doen om de pijn te verzachte, dus maar een tijdje op handen en knieën gezete, dat verminderde de pijn een beetje.
Uiteindelijk ben ik gaan liggen en ben ik na een tijdje toch in slaap gevallen. Aangezien het de dag daarna nog steeds niet beter was, raadde mijn moeder mij aan om toch maar even naar de gynaecoloog te bellen.
Heb haar raad gevolgd en gebeld en ik moest naar het moederhuis aan de monitor om te controleren of alles in orde was. Wat dat betreft zat alles goed, harttoontjes waren allemaal in orde, dus met ons kindje alles goed.
Nu blijkt dat het van een blaasontsteking was dat die drukkende pijn verder kwam. Maar aangezien ik geen pijn had bij het plassen, vond ik het al gek. Maar mijn gynaecoloog vertelde me dat een blaasontsteking anders voelt bij een zwangerschap, het uit zich anders, zeg maar.
Nu, een beetje op een rijtje: ik dacht dat het dus van het vrijen kwam die pijn en zei tege mijn man: 'NOOIT MEER' (tijdens mijn zwangerschap bedoel ik dan e, hehe...) Maar nu blijkt dat het niet daarvan kwam, maar omdat de pijn kort daarna opkwam, heb ik toch wat bang om een volgende keer met hem te vrijen. Hoewel de zin er zeker nog is!
Liefs,
van ons...