Sex??

hoi hoi,
bij ons is de sex nu ook stukken minder hoor, vooral omdat ik het natuurlijk ook erg rustig aan moest doen! maar ik moet wel zeggen dat ik nu ook enorm kan genieten van het lekkere knuffelen, en kroelen in bed. en na de bevalling halen we het gewoon allemaal weer in:p
kuzz lautje

Hoi hoi

Hier nog 1 waar het op een laag pitje staat.
De eerste maanden wou ik voortdurend, maar sinds een paar weken is het echt niks meer.
Het is natuurlijk al een beetje behelpen, maar 1 van de laatste keren voelde mijn vriend de baby tegen zijn buik bewegen, en dat vond hij toch wel een beetje apart.....
Zowiezo moet ik zeggen dat ik steeds minder puf heb voor zulke dingen, ben blij als ik s`avonds kan slapen!
En ik denk ook maar zo....na de bevalling halen we het wel weer in, ik weet uit ervaring dat het vanzelf weer als vanouds wordt!!

Liefs Sarah 30w3d zwanger

Tijdens al mijn zwangerschappen heb ik er nooit last van gehad. Ik had altijd wel zin en het stopte meestal pas vlak voor de bevalling...
Maar nu.....Al die maanden hoeft het van mij niet....Het voelt niet lekker, het doet vaak pijn, en alles is zo super gevoelig dat het gewoon niet meer lekker voelt...
Vind het voor mijn mannetje erg zielig, heb het voor hem af en toe wel eens gedaan, maar het wil nu echt niet meer.....
Mis het wel hoor!!! Mis hem ook enorm, maar ik kan er echt niets aan veranderen....
Hoop dat het na de bevalling gauw weer gewoon is!!!!!

Liefs Hilma,

Hoi hoi,

Hier nog een ernstig laag pitje.
De laatste keer is echt al weer een tijdje geleden. Het deed me zo ontzettend zeer, overal eigenlijk.
Ook krijg ik zeer pijnlijke harde buiken die pas na een min of 20 weg gaan. We maken nu gebruik van allelei alternatieven. Na de vorige bevalling was het vrij vlot alweer raak. Dus ik maak me er ook geen zorgen over, en mijn man ook niet.
Ach tis maar voor eventjes

Groetjes Bertine

Hoi,

Ik ben misschien de enige, ons sexleven is prima!
Nu heb ik ook niet echt een dikke buik, dus die zit niet in de weg.

Groetjes Gea 33/3

Hoi hoi meiden,

allereerst bedankt voor jullie reacties...
Nu, mijn man maakt er ook totaal geen probleem van.
Maar van zondag op maandag nacht kreeg ik na het vrijen enorm veel pijn, drukkende pijn, precies dat ons kleintje eruit wilde.
Ik wist niet wat te doen om de pijn te verzachte, dus maar een tijdje op handen en knieën gezete, dat verminderde de pijn een beetje.
Uiteindelijk ben ik gaan liggen en ben ik na een tijdje toch in slaap gevallen. Aangezien het de dag daarna nog steeds niet beter was, raadde mijn moeder mij aan om toch maar even naar de gynaecoloog te bellen.    
Heb haar raad gevolgd en gebeld en ik  moest naar het moederhuis aan de monitor om te controleren of alles in orde was. Wat dat betreft zat alles goed, harttoontjes waren allemaal in orde, dus met ons kindje alles goed.
Nu blijkt dat het van een blaasontsteking was dat die drukkende pijn verder kwam. Maar aangezien ik geen pijn had bij het plassen, vond ik het al gek. Maar mijn gynaecoloog vertelde me dat een blaasontsteking anders voelt bij een zwangerschap, het uit zich anders, zeg maar.

Nu, een beetje op een rijtje: ik dacht dat het dus van het vrijen kwam die pijn en zei tege mijn man: 'NOOIT MEER' (tijdens mijn zwangerschap bedoel ik dan e, hehe...) Maar nu blijkt dat het niet daarvan kwam, maar omdat de pijn kort daarna opkwam, heb ik toch wat bang om een volgende keer met hem te vrijen. Hoewel de zin er zeker nog is!

Liefs,
van ons...

Nou, wat raar! Je moet wel erg geschrokken zijn, en wie denkt er dan aan een blaasontsteking! Raar dat dat zo anders is als je zwanger bent, die blaasontsteking. Mar wel fijn dat je weet dat het daarvan komt, alhoewel de angst er nu wel in zit!

Succes en beterschap met de blaasontst.

Liefs Hilma

hier is de frequentie erg naar beneden gegaan. de eerste periode had ik echt geen puf, en ik had gelezen dat je een boost krijgt in het 2e trimester. daar keken we beiden naar uit! maar het bleef wel erg uit bij mij. ik voel me nu ik dik ben zo onaantrekkelijk.
maar af en toe hebben we gelukkig wel beiden zin, maar het is wel anders.
moeten beetje uitvogelen, want mijn buik is erg dik nu en kan er niet tegen als er druk op komt. en dan mijn lekkende borsten.... die werken ook niet echt mee voor een leuk avondje sex.

gelukkig knuffelen we veel af en ik heb alle hoop dat het straks wel weer goed komt.

Terug
Bovenaan