Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sex is toch iets wat je doet om zwanger te raken?
Hier totaal geen lust. Ben al blij als ik mezelf met veel gesteun om kan draaien in bed, laat staan dat er gesext wordt... Ik mis het ook echt wel, maar het hoeft van mij helemaal niet. Als mijn lieverd graag aan me zit mag hij me lekker masseren, want daar heb ik wel behoefte aan!!!
Groetjes Soela
nou hier geen problemen mee, er wordt nog volop gesext. bij mijn vorige zwangerschap
ook. het wilde is er wel een beetje af, maar voor de rest is het nog goed te doen.
niet meer of minder dan anders. bij mijn dochter nog tot 2 dagen voor de bevalling.
mijn man kreeg al van collega's te horen van "nou 9 maanden geen sex zeker"
en ik kreeg dat ook al te horen. we hebben daar erg om moeten lachen, me man zei
al "ik kan juist 9 maanden lang sexen nu" een collega van mij (jochie van 18)
die dacht dus ook dat het niet kon met zo'n dikke buik. die krijgt dus van ons
de kamasutra boek cadeau!! hij kon blijkbaar alleen de misionaris houding.
ach wel lachen zoiets!! wij praten er dus heel makkelijk en open over.
nou zolang het goed voelt gaan we er lekker mee verder.
veel liefs cindy
Na mijn bloeding van 2 weken geleden komt er voorlopig echt niks meer in de buurt van mijn onderkant, ben veeels te bang dat er weer wat gebeurt. Gelukkig zijn er ook andere manieren/mogelijkheden waarmee we ons de komende weken maar gaan vermaken!