sex

hoi

dit is een beetje een lastig onderwerp en misschien ook wel te prive. maar ik zit er toch mee en wil graag even met iemand over hebben.
ik heb sinds ik zwanger ben echt o,o zin in sex. begin er ook steeds meer afkeer van te krijgen i.p.v zin of zo. overal lees je dat je juist meer zin zou krijgen etc.
mijn man heel lief heeft gelukkig nog wel zin in mij en baalt dus ook als een stekker dat hij niet aan zijn trekken komt (zeg maar) ik vind het ook kei erg voor hem.
maar goed maar vraag is eigelijk hebben jullie er ook last van en hebben jullie misschien tips of zo.
want ja denk dat hoe lief mij man ook mag zijn een keertje er genoeg van krijg (wat ik me wel kan voorstellen als je geen sex meer krijgt). en ben bang dat hij het dan ergens anders gaat zoeken. ook merk ik dat onze relatie eronder lijkt is minder intiem en zo zeg maar.
sorry maar moest het toch ff echt kwijt.

hoi,

wat vervelend meid,hier kan je er gerust over praten hoor,sex hoort er ook gewoon bij.maar ik begrijp je heel goed,de zin in sex is hier opzich wel aanwezig maar het voelt gewoon niet fijn (drukkend gevoel in me buik)moeilijk uit te leggen..en ik heb een bloeding gehad dus nu mogen we niet meer vrijen..
als ik jou was zou ik me er niet te druk om maken,je man begrijpt het vast wel en gaat het echt niet ergens anders halen,hij krijgt een kindje met jou!!praat er goed over met hem.
succes.

liefs zonnetje (27wk van een tweeling)

hoi,

wat vervelend meid,hier kan je er gerust over praten hoor,sex hoort er ook gewoon bij.maar ik begrijp je heel goed,de zin in sex is hier opzich wel aanwezig maar het voelt gewoon niet fijn (drukkend gevoel in me buik)moeilijk uit te leggen..en ik heb een bloeding gehad dus nu mogen we niet meer vrijen..
als ik jou was zou ik me er niet te druk om maken,je man begrijpt het vast wel en gaat het echt niet ergens anders halen,hij krijgt een kindje met jou!!praat er goed over met hem.
succes.

liefs zonnetje (27wk van een tweeling)

Hoi Sparkel,

Allereerst: echt geen probleem om er over te praten hoor... ik denk maar zo: zonder sex zaten we hier allemaal niet op het forum ;)

Maarre bij mij is de zin ook ver te zoeken hoor! Ligt er ook aan dat als het er van komt, ik vaak erg buikpijn krijg dus dat maakt het er niet makkelijker op. Natuurlijk vind mijn man dit niet altijd even leuk, maar wat Zonnetje ook al zegt, we praten er veel over en proberen op andere manieren aandacht aan elkaar te blijven besteden.
Zo nu en dan elkaar eens verrassen met simpele dingen, gewoon even laten weten dat je aan elkaar denkt... Of lekker op de bank tegen elkaar filmpje kijken....Gewoon lekker van elkaar genieten op een andere manier!

ha meid!!

Sex???? wat is dat???

haha, bij ons is ons sexleven ook erg gedaald!
mijn vriend heeft ook nog steeds wel zin in mij maar ik heb zo weinig zin.

nou moet ik toegeven dat als we eenmaal bezig zijn dat het dan toch wel heel leuk is.
alleen om te beginnen he.....

snap helemaal hoe je je voelt! wij zijn begonnen met date's plannen.
heel onromantisch, dat sex op afspraak maar t werkt wel!

we zorgen dan dat we lekker n avondje samen zijn en gewoon lekker eten, drankje (helaas dan wel n appelsapje) erbij.niet in je joggingpakje op de bank maar wel ff moeite voor elkaar doen.
lekker muziekje of gewoon ff samen n filmpje kijken en als je dan wat relaxed bent dan wil het ook wel.

ik zou zeggen probeer t eens uit.
we hebben nog niet zoveel dates gehad, maar die paar waren wel n suc6!

nou... ik zou zeggen Fijn relaxed wkend! ; - )

liefs

hoi hoi gewoon hier over sex lullen hoor
in begin had ik meer zin, vond hij ook niet zo leuk hihihi
maar nu is het al wel minder, vooral omdat ik veel last had van harde buiken en nog steeds van vermoeidheid.
Intiem zijn is ook niet alleen sex, blijf met elkaar praten en wees intiem op andere manieren. kijk wat je wel eens leuk vind om samen te doen?
heel persoonlijk: mag hij wel aan jou zitten? of kijken? en dan dat hij zelf de hand gebruikt of jij helpt hem.
er is keuze zat, zolang je hem maar niet negeert denk ik.
ik ben gister getrouwd, hij straalde de hele dag en was apetrots op mij, ik zag op de foto's dat ik al aardig een kamerolifantje ben geworden, hij: maar je bent wel mijn kamerolifantje. en dat met zoveel liefde en grote smile. dat was geweldig. Geen huwelijksnacht, ik was te moe en hij had nieuw pcspel, helemaal geen probleem. ik ben 28 weken zwanger dus eigenlijk hebben we die huwelijksnacht al weken geleden gehad hihihi.
En geef toe, sex is veel leuker als je goed uitgerust bent en de tijd hebt, en tussendoor zijn knuffels voor mij veel belangrijker
groetjes

Er zijn natuurlijk zoveel manieren om aan sex te doen.... En soms misschien "zin maken"? Als je eenmaal bezig bent is het wel weer leuk en fijn, is mijn ervaring. Maar ja, de moeheid is soms niet te weerstaan!

Er zijn natuurlijk zoveel manieren om aan sex te doen.... En soms misschien "zin maken"? Als je eenmaal bezig bent is het wel weer leuk en fijn, is mijn ervaring. Maar ja, de moeheid is soms niet te weerstaan!

Terug
Bovenaan