sex

hoi meiden

bedankt voor jullie reactie, vind het wel fijn te horen dat ik niet de enige ben die geen zin meer heeft.
bij mij komt het vooral omdat ik als ik lig overal last van heb (heupen etc) en dan kan ik maar op een paar manieren liggen en alles is niet comfortabel. ook is het handwerk gewoon niet echt fijn omdat alles beneden gevoeliger is, en mijn borsten zijn ook gevoeliger. en ik voel me zo niet sexy voel me echt dik en lelijk hoewel ik bij andere vrouwen zwanger zijn wel mooi vind. en ja het is toch wel moeilijk opgewonden te blijven en zijn als je jezelf echt zo vreselijk vind (haha slecht zelfvertrouwen en gevoel denk ik)
maar ja zelf knuffelen vind ik soms al vervelend hij is namelijk wel beetje groter als ik en dan heb ik de hele tijd het gevoel dat er zo iets zwaar op me hangt en voel ik me zo bedrukt (hoewel hij dan niet op me hangt)
maar ja normaal was ik dus ook degene die altijd wou en overal (zeg maar) maar nu niet.
voel ik meer in mezelf gekeerd.
o en mijn vriend wil eigenlijk geen handwerk krijgen hij wil het echte werk zeg maar dan hoeft het voor hem niet meer. hij begrijpt ut wel maar ik vind het eigenlijk misschien wel lulliger voor hem en hij zelf eigenlijk vind.
gr.

hihihi die mannen weten soms ook wel te reageren zeg hahahaha

hier is het even rustig, meneer heeft een nieuw pc spel, komt er bijna niet achter weg,

tja zwanger zijn verandert gewoon veel, lag ik eerst veel tegen hem aan te slapen nu moet hij me nachts niet aanraken, ook al is het alleen een arm om je heen. soms kan ik ook niks aan mijn buik hebben, dat is te gevoelig.

@sparkel gem: heb je bekkeninstabiliteit?

groetjes

@ sweetwicca

weet niet volgens mij niet..... heb gewoon heel erg last van mijn heupen vooral met staan enzo.
en op me rug liggen en draaien in haha
o zo klinkt het wel erger haha
zal eens opzoeken wat bekkeninstabiliteit precies is

gr.

Jullie kúnnen tenminste nog sex hebben!!! Ik mag al weken niet meer, vanwege een voorliggende placenta. Nee, dat is lekker dan! En ik heb wel zin ;-) Maar goed. Dat "reageer" ik dan maar weer af op manlief... die heeft het goed voor elkaar. Ach ja. Nog maar eh... 12 weken + een week of zes herstel na de bevalling. Valt nog mee. Wellicht een leuk concept voor een tv-programma: 40 weken zonder seks :). Sterkte meiden! Het komt echt weer goed. Als de borstvoeding voorbij is...

Jullie kúnnen tenminste nog sex hebben!!! Ik mag al weken niet meer, vanwege een voorliggende placenta. Nee, dat is lekker dan! En ik heb wel zin ;-) Maar goed. Dat "reageer" ik dan maar weer af op manlief... die heeft het goed voor elkaar. Ach ja. Nog maar eh... 12 weken + een week of zes herstel na de bevalling. Valt nog mee. Wellicht een leuk concept voor een tv-programma: 40 weken zonder seks :). Sterkte meiden! Het komt echt weer goed. Als de borstvoeding voorbij is...

toch nog een reactie. mijn vorige reacties waren iets optimistischer. maar op dit moment heb ik echt een dipje

dat we minder sex hebben ok, ik ben veel moe en het is anders dan voorheen en een grote buik in de weg. wekelijks redden we nog wel.

maar toch mis ik hem zo, hij kijkt niet meer naar mij met een supergeile blik, doet meer handwerk alleen, en ik snap alles best hoor, maar gevoelens laten zich niet door de hersens leiden :-s

Hij kijkt mij superverliefd aan en zorgt heel goed voor mij, maar knuffelen, uren zoenen en spelen en spontaan dat niet meer. praten doet hij graag maar niet hierover. dat is moeilijk. hij is ook bang omdat de kleine nu steeds "echter"word.

Ik wil gewoon dat hij met dikke buik mij nog de meest sexy vrouw vindt hihihi en ik heb die bevestiging nodig. die tik op de billen en dat soort onzin. door de hormonen kan ik hier zo chaggie om worden en janken. dilemma dilemma, wat nu?

Terug
Bovenaan