Hoi, ik heb ook minder zin in seks - en voorheen altijd liever vaker dan niet. Mijn vriend heeft nu een nieuwe baan en heeft ook wat minder zin dus het komt wel goed uit. Ik heb wel gemerkt dat ik nog niet echt zin had of opgewonden was maar dat als ik me er dan open voor stel en hem even help met waar ik op dat moment behoefte aan heb dat het dan wel komt, ook al had ik dat echt niet verwacht. Bijv. hij hoefde echt lang niet aan mn tepels te komen of zelfs naar te kijken. Dan zei ik liever gewoon vastpakken of ik pakte z'n hand en deed het voor. Persoonlijk vind ik seks belangrijk voor de intimiteit en ik probeer het zeker te onderhouden. Nu met harde buiken bij/ na orgasme is het niet meer altijd even fijn maar nog steeds lekker. Weet je een beetje waarom je er steeds meer afkeer van krijgt? Loopt het zowiezo niet zo goed en heb je geen zin om er energie in te steken? Of is het pijnlijk/ vervelend? Kun je er over praten met je vriend?
Wat ik hiervoor las kan ook heel fijn zijn als het mogelijk is - maak de tijd voor elkaar, een lekker lange zondagochtend in bed met ontbijtje, knuffels, massage en wie weet... succes en ik wens je als dat mag lekkere relaxte seks ;-)
Overigens niet gek hoor met al die veranderingen in je lijf dat je er geen zin in hebt!!
Wat ik hiervoor las kan ook heel fijn zijn als het mogelijk is - maak de tijd voor elkaar, een lekker lange zondagochtend in bed met ontbijtje, knuffels, massage en wie weet... succes en ik wens je als dat mag lekkere relaxte seks ;-)
Overigens niet gek hoor met al die veranderingen in je lijf dat je er geen zin in hebt!!