Shock!!!

Hallo meiden, vanmorgen mijn termijnecho gehad. Was ongeveer rond de 10/11 weken zwanger. Bleek uit de echo dat het vruchtje veels te klein was voor dat aantal weken. En dat het bij 6 weken al gestopt is met verder ontwikkelen. Ook al wist ik dit in mijn achterhoofd al toch was het een complete shock en ben ik totaal over mijn toeren. Gelukkig maakt het mannetje wat ik hier al heb rondlopen een hoop goed.
Nu maar wachten tot het vanzelf komt en als dat niet zo is moet ik over 2 weken naar het ziekenhuis.

Wens jullie allemaal verder veel sterkte en succes met jullie bevalling...
Geniet ervan want het is niet vanzelfsprekend....

hai
heel veel sterkte
en hopelijk ben je gauw weer zwanger
je weet dat je het kan want ik begreep dat je al een zoontje had lopen
nou alles komt goed meid
en waarschijnlijk ben je binnen een jaar alweer zwanger
ik hoop het voor je toi toi toi
en als je het te lang vind duren moet je gewoon eerder om een curretage vragen
want 2 weken is wel heel erg lang vind ik
bij mij deden ze de curretage de volgende dag al
en dat wou ik zelf ook graag

doe het rustig aan meid alles komt goed
liefs ci lo...

Jeetje meid,.. wat een verdrietig nieuws!

Ik weet maar al te goed hoe je je voelt.. (zelf 2 miskramen gehad).

Er zijn weinig woorden die je nu kunnen troosten maar ik leef in ieder geval met je mee!

Heel veel sterkte..

Esmé

he verdorie, wat verdrietig!
heel veel sterkte.
denk aan jezelf en neem rustig de tijd om het te verwerken.
ook ik spreek uit ervaring (2x).
als je erover wilt mailen, laat maar weten.
iedereen zal meeleven.
liefs
paulien

quote: Patty schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-09-2008 20:33:47'));

Hallo meiden, vanmorgen mijn termijnecho gehad. Was ongeveer rond de 10/11 weken zwanger. Bleek uit de echo dat het vruchtje veels te klein was voor dat aantal weken. En dat het bij 6 weken al gestopt is met verder ontwikkelen. Ook al wist ik dit in mijn achterhoofd al toch was het een complete shock en ben ik totaal over mijn toeren. Gelukkig maakt het mannetje wat ik hier al heb rondlopen een hoop goed.
Nu maar wachten tot het vanzelf komt en als dat niet zo is moet ik over 2 weken naar het ziekenhuis.

Wens jullie allemaal verder veel sterkte en succes met jullie bevalling...
Geniet ervan want het is niet vanzelfsprekend....

Hi Patty,

wat vreselijk voor jullie! het evrdriet dat je hebt is meer dan logisch hoor, laat het ook lekker gaan zou ik zeggen.
Ik heb in juni ook een missed abortion gehad en met de vk afgesproken dat ik max 2 weken wilde wachten. helaas kwam het niet vanzelf en achteraf vond ik die 2 weken te lang. Emotioneel slopend! Maar als jij je er prettig bij voelt, prima natuurlijk maar ik heb me nog nooit zo opgelucht gevoeld toen de curettage achter de rug was. Ook al leefde ons kindje toen al 4 weken niet meer, kwam niet vanzelf, hoe graag ik dat ook wilde.
Hoe dan ook: neem de tijd om dit goed te verwerken en dit een plaatsje te geven! Tis niet niks...
Ik heb een mooi boek gemaakt met allerlei kaartjes, de echo's, foto's van de kadootjes en delen uit mijn dagboek. Ben erg blij met deze blijvende herinnering. Tis maar n tipje.
Ik ben gelukkig meteen weer zwanger geraakt, scheelt een hoop in het verwerken.

Veel sterkte!

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan