Sil27 en meer 'oude bekende'

Hoi allemaal,

ben zelf niet meer zo actief op dit forum, maar lees nog wel regelmatig mee. Ik was even benieuwd hoe het met Sil gaat, ik heb al zo lang niets meer van haar gelezen. Sil, hoe is het met je.........en met Issie, 4dec. en Debby. Meiden, hoe is het met jullie?

x Esther (mv Isis)

ps: meiden die nu actief zijn, don't take it personal, haal nog steeds veel uit jullie berichten/reacties, ik zal proberen zelf ook wat meer te reageren.

Ik ben dan niet 1 van degene die je genoemd hebt, maar wil toch even reageren!Het viel mij ook al op dat sil(en anderen) niet meer meeschreef dus ik heb er ff een krabbel gestuurd via hyves en ja gewoon gevraagd of alles wel goed ging....Dit was haar reactie

Ik kom idd niet meer op het forum, had het wel een beetje gezien daar. Zit nu ergens anders, waar ik het veel leuker vind.
Met mij gaat alles goed verder, met jullie ook?
Wat een dotje is Julia toch!

liefs

Ik had hen ook al gemist, maar in de tussentijd zijn er ook veel nieuwe mama's bijgekomen (welkom!). Blijkbaar een natuurlijk verloop...

Het is soms een beetje wisselend, maar vaak lees ik hier nog wel leuke dingen hoor! Ik probeer ook regelmatig mee te doen, maar dat wisselt ook nogal.

Dit forum blijft voor mij vaak een 1e bron van informatie. Vooral omdat hier de echte ervaringsdeskundigen zitten!!!

Dus... ik blijf nog ff!

Jacoline.

ja nu je het zegt inderdaad andere namen maar net zo gezellig,soms is het stil en dan in een keer is het weer druk,dus ik vind het nog steeds gezellig!!!

groetjes nienke

Hoi meiden,
Inderdaad ben ik hier een lange tijd niet meer geweest. Althans, niet meer gereageerd. Af en toe las ik nog wel eens mee.
Ik weet niet eens echt goed waarom maar ik had soms gewoon de puf niet om te reageren. Komt ook wel door dingen die hier in huis speelden denk ik.Momenteel ben ik al 1,5 week ziek, dus ook nu maar weinig puf en energie.
Met ons mannetje gaat het gelukkig heel goed. Hij is niet ziek, hartstikke vrolijk en lief en...hij heeft zijn eerste stapjes gezet afgelopen vrijdag, dus ik ben supertrots.

Wie weet ga ik meer wat meer reageren.
In elk geval lief dat jullie aan me dachten!

Liefs,
Issie

Hey lieve, trotse mama van Efraim,

Wat knap dat hij rondloopt! Echt heel gaaf zeg. En ook fijn dat het verder ook goed met hem gaat. Beter dan met jou begrijp ik. heb je de griep?
En hoe is het verder met je? Ik heb je wel gemist hoor. Kijk maar of je het hier weer wil oppakken.

Veel liefs Ida

Hey lieve Ida,

Wat lief! Ik heb geen idee wat ik heb. Vorige week had ik heel erge opgezette klieren achter mijn oren en in mijn nek en keel. Dat is nu over maar ik ben zo moe. Zodra ik ook maar iets doe (strijken ofzo) parelen de zweetdruppeltje op mijn voorhoofd. Ben al bij de huisarts geweest en ik moest nog maar even afwachten hoe het verder zou gaan.
Dus we zien wel!

Hoe is het met jullie? Ik zag dat Thomas ook ziek is geweest. Is hij alweer helemaal beter?

Liefs en een knuffel Maris

Iedereen is inderdaad vrij om te komen en weer te gaan!
Maar hoe meer zielen hoe meer vreugde, dus lekker allemaal blijven en lekker veel typen hoor!

Liefs L81

Terug
Bovenaan