quote: Duckie19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 20:54:31&apos

);
Hoewel er blijkbaar al geantwoord is voor me , wil ik toch nog even reageren; ik sluit me helemaal bij Debby aan.
@Esther; ik heb je nog een mailtje gestuurd, maar ik wist niet zeker of ik het goede adres had, dus ook niet of hij wel aangekomen is.
Groetjes Sil (inmiddels alweer 29)
Je zal wel weer op mij doelen sil....Het was helemaal niet kwaad bedoelt, om jou reactie hier te plaatsen!Toch een beetje jammer dat je het kennelijk anders opvat!Wij hebben het hier nu gezellig en jullie daar, prima zo toch?Laten we het dan ook zo houden.
liefs
Beste Duckie, ik doelde idd op jou. Het lijkt mij logisch dat ik geen krabbels naar jou schrijf, opdat jij ze vervolgens hier op het forum open en bloot kan plaatsen.
Maar dat zal dan wel weer héél verkeerd gedacht zijn van mij.
Over de andere reactie; (ja, nu doel ik op jou L81!) Daar kan ik niks anders dan om lachen...wat een triest persoon ben en blijf je dus. Dat heb je maar wéér eens bewezen.
Haudoe allemaal en Chakotay, ik mis jou ook én de gouden sfeer die hier ooit (héél lang geleden) heerste.
Sil