Sil27 en meer 'oude bekende'

Hey Allemaal!

Wat lief Esther, een berichtje speciaal voor "ons"!!
Leuk dat je nog aan me (ons) denkt...

Ik kijk nog wel regelmatig en lees ook nog wel mee maar reageren doe ik inderdaad niet zoveel meer.
Ik heb het ook erg druk (tijdgebrek!!!) dus als ik dan eens tijd heb (maak!) dan lees ik alles bij en zodra ik dan wil reageren op iets komt er altijd wel weer iets tussen.

Maar goed, hier gaat het in ieder geval goed! Ze is alleen veel ziek geweest de laatste weken, erg zielig en erg vermoeiend! Ben dan ook echt kapot!
Maar nu (afkloppen!) gaat het gelukkig weer goed met haar!

Wat ik erg moeilijk vind op dit moment is haar heeeeele sterke eigen willetje...
Had niet gedacht dat opvoeden zo zwaar zou zijn zeg
Haar in de kinderstoel zetten is af en toe al een heel drama, om maar eens een voorbeeldje te noemen. En ik merk nu hoe snel je dan toch geneigd bent om haar dan maar haar zin te geven (vooral als ik moe ben), maar dat is natuurlijk het slechtste wat je kunt doen
Tja, het is echt een pittige tante aan het worden!
Hoe gaan jullie daar mee om? Vinden jullie het ook zo vermoeiend op dit moment?
(wil trouwens niet zeggen dat ik niet van haar geniet, want het is echt een schat hoor! En ik vind dat deze leeftijd ook echt hele leuke kanten heeft, maar toch...pfff!)

X 4dec

quote: Essiedo schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2008 23:00:28'));

Hoi allemaal,

ben zelf niet meer zo actief op dit forum, maar lees nog wel regelmatig mee. Ik was even benieuwd hoe het met Sil gaat, ik heb al zo lang niets meer van haar gelezen. Sil, hoe is het met je.........en met Issie, 4dec. en Debby. Meiden, hoe is het met jullie?

x Esther (mv Isis)

ps: meiden die nu actief zijn, don't take it personal, haal nog steeds veel uit jullie berichten/reacties, ik zal proberen zelf ook wat meer te reageren.

wat lief esther!

ik 'spiek' 1x in de 1 á 2 maanden hier eens... soms...
en de reden dat ik hier niet meer reageer/kom is omdat voor mij een tijdje geleden behoorlijk de sfeer verziekt is.Helaas zijn er (voor mij) een 3tal meiden waardoor ik ben afgehaakt.

Ook ben ik actief op 2 andere fora's, Daar zitten ook meiden van JG (van voormalig voorjaar 2007)   en de sfeer is daar prima, en zonder verwijten.

Maar... een aantal meiden van hier mis ik écht wel! (de old-school oude club)        

Groetjes Debby

quote: debby mv BElanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2008 09:56:55'));

wat lief esther!

ik 'spiek' 1x in de 1 á 2 maanden hier eens... soms...
en de reden dat ik hier niet meer reageer/kom is omdat voor mij een tijdje geleden behoorlijk de sfeer verziekt is.Helaas zijn er (voor mij) een 3tal meiden waardoor ik ben afgehaakt.

Ook ben ik actief op 2 andere fora's, Daar zitten ook meiden van JG (van voormalig voorjaar 2007)   en de sfeer is daar prima, en zonder verwijten.

Maar... een aantal meiden van hier mis ik écht wel! (de old-school oude club)        

Groetjes Debby

Hoewel er blijkbaar al geantwoord is voor me , wil ik toch nog even reageren; ik sluit me helemaal bij Debby aan.
@Esther; ik heb je nog een mailtje gestuurd, maar ik wist niet zeker of ik het goede adres had, dus ook niet of hij wel aangekomen is.
Groetjes Sil (inmiddels alweer 29)

Hoewel er blijkbaar al geantwoord is voor me , wil ik toch nog even reageren; ik sluit me helemaal bij Debby aan.
@Esther; ik heb je nog een mailtje gestuurd, maar ik wist niet zeker of ik het goede adres had, dus ook niet of hij wel aangekomen is.
Groetjes Sil (inmiddels alweer 29)

Je zal wel weer op mij doelen sil....Het was helemaal niet kwaad bedoelt, om jou reactie hier te plaatsen!Toch een beetje jammer dat je het kennelijk anders opvat!Wij hebben het hier nu gezellig en jullie daar, prima zo toch?Laten we het dan ook zo houden.

liefs

Ik krijg ineens weer een vreemd smaakje in mijn mond... en mijn geheugen frist zich ook weer op.

Aanschouw de reden waarom  ik weg blijf... Dames (de gene die zich NIET aangesproken voelen) het ga jullie goed!!

@Chakotay; IK MIS JE!!!

Wegblijf? Wie is dit dan die met jou naam hier typt??? Ow nee toch je computer is gehacked!!
Het gaat hier al maanden op een gezellige manier en jullie zijn hier een dag terug en de sfeer is weer beneden nul... Ik zeg, tijd om weer naar jullie gezellige forum te vertrekken! Doeiiii!!!

Terug
Bovenaan